Corona update: Geen amateursport tussen 17.00 en 5.00 uur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 11:09

Je kunt zelf gewoon wandelen, rijden, fietsen of oefeningen doen in de buitenlucht. Of desnoods binnen in je huis. Alleen les mag niet. Niemand verbied je om naar buiten te gaan of te bewegen namelijk. Of sporten of rijden voor je werk. Of op de dag als je toch thuiswerkt. Het vergt even wat aanpassing maar er is nu eenmaal een erge ziekte aan het rondwapperen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man



karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 11:34

Niet leuk maar dan maar wel in het donker gaan wandelen, hardlopen, of weet ik wat. Paardrijden van je eigen paard mag nog steeds, alleen les is verboden. En je hebt de weekenden overdag ook nog voor sporten in het licht. Er zal wat aanpassing nodig zijn misschien maar stilzitten is niet nodig. Iets anders gaan doen als vervanging misschien wel.

Er zal iets moeten gebeuren, en waar ligt de grens dan? Mag de ene sport wel, de andere niet. Beter dan alles maar even stilleggen, scheelt een hoop ja maar hij mag wel en ik niet ...

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 11:48

Amber anne ik heb vorig jaar een stuk slaapkamer opgeofferd om een minisportschooltje in te richten. Ik moet ook blijven trainen om mijn lichaam werkend te houden. Bank, twee soorten stangen, gewichten. Dumbells. En wat trainingsbanden en hulpstukken Zoveel ruimte neemt het niet in. Bankje kan opgeklapt worden. En met de juiste set oefeningen en feetback van een fysio als nodig is gaat dat uitstekend. En het enige dat minder fijn trainen is is buik. De rest gaat ook heel goed met dumbells :j

En het idee er achter is minder bewegingen en contacten van mensen onderling. Dat bereik je alleen door dingen te sluiten, want uit zichzelf doen mensen het niet. :n

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 18:02

Mijn ruimte was 1 bij twee naast mijn bed. Na trainen opklappen en opruimen. De bank was het duurste met 50 euro tweedehands. De stangen 20 euro met zijn tweeën. Alles bij elkaar was ik 110 euro kwijt. Daarnaast sommige sportscholen lenen ook uit. Ik heb het abonnement opgezegd en ben nu veel goedkoper uit.


Goed zoeken en tweedehands is veel te krijgen. Nu heb ik goddank een hele kamer vrij. Luxe dus maar nodig niet percee.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6marly6, 996981, _San87_, Adrija, Alfi2010, Amyyy, beert, Brittneyx, Gini, Gucci_, Iloveiswan, IzAw, LaDonna75, laran, lovemyhorse1, Mitch_Beauty, nicolanca, NorwayFjord, Noukie123 en 93 bezoekers