Grand Prix-hengst Wilke C van de Wijdewormer neemt afscheid

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:44

wemkelover schreef:
Jezus... wat zijn we aardig voor mekaar zeg. Dat gemekker altijd.


Nou, Ik heb het filmpje even aangeklikt, maar dacht ook: Had dat paard lekker thuis gelaten of anders aan de hand voorgesteld. Dier ziet er beroerd uit en loopt ook beroerd.


Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 17:57

Sporthorsies schreef:
Hopelijk is dit gewoon sterk overdreven om wat zieltjes te winnen. Het paard was kennelijk hooguit bijna afgeschreven, nog niet helemaal als hij na 1 behandeling alweer op de rit was. Sterker nog, dat noem je een blessure, komt geen afschrijving bij aan te pas.

Mocht het wel echt afgeschreven zou zijn geweest en dan nog dat niveau moeten lopen en ook nog met dat gewicht op je rug; dat zou verboden moeten zijn.

Dit dus, waarschijnlijk had ie gewoon een blessure aan zijn knie en hebben ze hem ingespoten en was ie daarna weer goed. Zo niet.........dan is de tweede alinea hierboven wel van toepassing.

Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:16

Billy schreef:
Dan vraag ik me persoonlijk af of het eerlijk is om een dier met versleten knieƫn naar de grand prix te rijden...


Ik denk dat het een beetje overdreven is dat die knieen helemaal versleten zijn. Zal wel een bemerking op hebben gezeten.

En eerlijk: Je wil niet weten hoeveel het gemiddelde GP op de foto mankeert, dat er een bemerking is betekent niet dat ie er last van krijgt. Over het algemeen willen alleen particulieren brandschone fotos bij een paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbie_h, Cirano, ComscoreBot, Delaja, Dieyar, foxytoffee, GoogleAdsense, hedwig1, Jorissie, karinmanon, Lotje033, lovemyhorse1, lyanne_sanne, MairiMacBran, meiske04, MissyNr1, pluklief, pony33, Riviera87, Rosa_, Sydney_Zorro en 57 bezoekers