KNHS lanceert nieuwe website: Buitenrijden.nl

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:19

Nou leuk maar ik zie alleen video's. volgens mij ligt de site al plat.
Ik zag net een route waar je een pdf uit kunt printen. In deze tijd?? Geen gpx bestand oid?

maar mensen, er is een prachtige site: ruiterenmennen.nl
Laatst bijgewerkt door Shuristar op 10-09-19 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt



Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:07

Bij mij doet de site het nog steeds niet. Ik zie alleen maar FNRS locaties op de kaart in een gebied vol ruiter routes.
En dat links boven kan je kiezen of je paard welkom is op een locatie }:0 even serieus wie kijkt er nu op een KNHS site als je niets met paarden te maken wilt hebben.

Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 08:06

Shalimar schreef:
Ja die gebruikersvriendelijkheid van ruiteren en mennen is niet optimaal. Paar puntjes:

Het scherm is véél te klein voor je mobiel, vooral dat nog kleinere scherm waar je je route in wil plannen. Je zou gewoon dat routescherm net zo groot moeten zien als het scherm van je telefoon. En dat de lettergrootte dan ook leesbaar is, geen gepriegel met verkeerd aantikken, inclusief de routes zelf.



Ja dit herken ik en heb ik toen gevraagd aan ruiterenenmennen. Bleek dat ik zelf suf was... linksboven in de kaart zie je een + en een - daaronder een kruis. Als je daarop drukt word de kaart zo groot als je scherm.

Op een computer is dit helemaal fantastisch.
Zodra je de route heb aangeklikt keer je weer terug naar het begin scherm met esc.

Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 09:26

Ibbel schreef:
Hilli schreef:
Mocht het niet direct werken in Endomondo, dan gooi ik er een conversie van gpx naar gpx overheeen met gpsies.com. Dan werkt het wel.


Het is natuurlijk bizar dat je zelf een conversie moet doen om een route naar een veel gebruikte app als endomondo te krijgen. Dat zijn gewoon kinderziektes die er wel eens een keer uitgehaald mogen worden.


Nou dat moet heel vaak met allerlei gpx bestanden. Anders krijg ik de route ook niet in Garmin connect. Ik gebruik ook gpsies.com Trouwens, ik krijg het soms wel en soms niet in garmin connect, voor mijn gevoel ligt dit aan de garmin site. Het is soms wel frustrerend als je een route wil rijden.
Maar hé er is altijd nog afstandmeten.nl met die gpx bestanden heb ik nooit problemen.

Hilli, misschien kan je de gpx van ruiter en mennen inladen in afstandmeten.nl en dan daarmee de routes aan elkaar knopen? Ik doe het anders in basecamp, maar dat heeft niet iedereen.

Edit: ik kan de site ook nooit vinden omdat ik ruiter en mennen intik |( ben geen ezel want het probleem blijft haha maar wat maakt het uit hoe de site heet. Je maakt er een favoriet van en hoeft het nooit meer in te tikken

Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 11:40

Djilna schreef:
En ze hadden eerst al een buitenrijplatform, Enjoy the Ride. Maar dat is nu dus omgezet naar Buitenrijden. Zag dat de FB pagina ook is aangepast.


Dat dacht ik idd ook, lijkt wel precies de site van enjoy the ride van voorheen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, SemrushBot, TinkerTreas en 19 bezoekers