Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 14:26

Ik vind het knap van haar! En zal de film vast een keertje bekijken zodra die op netflix staat met ondertiteling. Hoop dat er in de film wel realistische hindernissen gesprongen worden. Te vaak in buitenlandse films een 80 cm parcoursje wat dan de finale op een WK of OS moet voorstellen _O-


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 14:28

Oh en toch 100 keer leuker dan die make-up vloggers of andere hype-types? Britt maakt het gewoon met haar eigen paardenhobby.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:04

_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Ik heb nog nooit van Esra gehoord. Ik kijk nooit vloggers en Britt ken ik van gewone TV.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:05

Relaxed schreef:
Volgens mij zag ik net op Instagram dat Ella Bandida ook een rol heeft, dat zou ik echt hilarisch vinden :')

Hahaha, ik heb er beeld bij! _O- :D

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:00

LadyMadonna schreef:
Ik vraag me eigenlijk af, misschien heb ik onder een steen geleerd hoor, maar hoe is britt zo bekend geworden? Wat deed ze eerst? Voor mijn gevoel was ze er zomaar ineens :')

Volgens mij heb ik haar voor 't eerst gezien in dat programma waar BN-ers van de duikplank gingen. Ze was dus blijkbaar al ergens bekend door. Ze heeft wel iets ontwapenends en zelfspot.


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:28

Janine1990 schreef:
In de trailer hoorde ik iets van 'regiocup', een stuk geloofwaardiger allemaal dan McLeod's Jaz die Olympisch teamlid zou zijn _O-

Dat was een tenenkrommende verhaallijn idd.

Jammer dat de film over een dressuurpaard gaat ipv over 'n springpaard trouwens.
Niet dat ik er voor naar de bios ga, maar zodra ie op netflix staat ga ik 'm zeker kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, daliance, MyWishMax, nikkel, noviceh, SemrushBot en 28 bezoekers