OM: waardebon voor pony mag niet

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karina
Berichten: 1430
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 17:25

RaafSmits schreef:
Geen penny's die meteen dol worden bij het idee dat ze een pony kunnen winnen, geen ouders die voor het blok worden gezet en geen dier dat in verkeerde handen valt.


Over Penny gesproken, 40 jaar geleden hebben mijn ouders nog eens lief een handtekening gezet vor een prijsvraag in de Penny waar je een pony kon winnen, dat was wel een voorwaarde dat je ouders er van wisten. Ik was er echt van overtuigd dat ik m zou winnen omdat mijn ouders dat lief deden. Maar helaas.

En ik heb in de tien opvolgende jaren nog heel vaak lootjes verkocht voor de rijvereniging, hoofdprijs altijd een veulen. Tot het niet meer mocht.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"


Karina
Berichten: 1430
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:07

RaafSmits schreef:
@ Karina, was er toen ook nagedacht over het eventuele vervalsen van handtekeningen?


Haha geen idee, ik was een jaar of 10 en ik had gelukkig ook een paardengekke mamma dus was ook niet bij me opgekomen. Het is ook allemaal goedgekomen een jaar later met onze eerste gezamelijke familiepony, en de rest is history, totaal uit de hand gelopen :D. Maargoed, ik vond het toen echt zo spannend allemaal, ben het nooit vergeten. Heb heel lang ook nog geweten hoe de pony in kwestie heette maar dat ben ik inmiddels kwijt.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, ElsbethG, GrapeshotBot, Noblesse_, shaddy82, SusanH en 19 bezoekers