Keurhengst Apache (UB40 x Krack C) overleden

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Getup
Berichten: 8218
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 07:09

BloemBloem schreef:
Zo zo erg, net nu ze zo met hem aan het pieken was! Oooo echt vanaf de HK af aan was ik al fan van deze mega BOEF! En dat hoofd..... zo mooi worden ze niet meer gemaakt ;-(


wilde hetzelfde schrijven . Keek met respect en bewondering naar Emmelie ,toen ze de 4 jarige Apache op de HK moest voorstellen,doodeng! Wat was ie mooi.


Getup
Berichten: 8218
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:46

IsabelleN schreef:
Dat is een hard gelag wanneer je net in de stijgende lijn zit. Beeldschoon paard om te zien.
Er zit voor mij nog wel een andere kant aan: het karakter dat hij ook vererfde. Dat vind ik beslist geen aanwinst voor de fokkerij. Wat Getup al schrijft: doodeng en voor de normale ruiter gevaarlijk.



uh dat ik met respect naar een handige ruiter op n jonge (nogal veel) hengst zit te kijken op n groot evenement tussen andere hengsten wil niet zeggen dat ie staatsgevaarlijk is. T is alleen geen paard voor elke ruiter ( ik was al huilend afgestapt).

Maar zo waren er meer.

Getup
Berichten: 8218
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 12:03

Hij was ook gewoon erg veel hengst.
En vind het juist erg interessant te lezen wat hb kan veroorzaken,dit wist ik niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BulletjeBeer, JudithO, Mnoonn, ogidni, sterregoud en 29 bezoekers