OM: waardebon voor pony mag niet

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 20:56

Volgend jaar dus gewoon 450 euro verloten en daarbij zeggen dat je er van kunt kopen wat je wilt, al is het een pony. :):)


Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 17:52

shirleyp schreef:
En een dekking winnen bij een verloting dan? Dat gebeurt wel en wordt nooit over gezeurd... Eigenlijk ook een vreemde prijs toch?

Hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Ik ga nog altijd uit van het gezonde verstand van mensen en dat 90% gewoon normaal is in de bovenkamer en dus bij een eventuele gewonnen dekking realiseert wat wel en niet kan.
Dan heb je nog 10% procent over waarvan 9% het op een manier doet dat ik denk: 'mijn keus zal het niet zijn, maar leven en laten leven' en 1 %is gewoon gek.

Tegenwoordig is de hype om er alles aan te doen die 1% te voorkomen en daarom meteen de 99% te straffen door alles maar te verbieden. Ik ben meer van het 99% gewoon toestaan en die 1% hard aanpakken als ze een dier verwaarlozen.

De grap is dat je 99% totaal zinloos iets leuks ontneemt en die 1% omdat die toch gek is altijd wel manieren verzint om toch de zin door te drijven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, Elin_, Googlebot, Miran, Ubermetrics, Winterram en 26 bezoekers