OM: waardebon voor pony mag niet

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

7ofhearts
Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: OM: waardebon voor pony mag niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 20:43

Nou, wat mij betreft mag deze "traditie "dan gewoon worden afgeschaft.
Geef gewoon het geld en klaar.

Geen penny's die meteen dol worden bij het idee dat ze een pony kunnen winnen, geen ouders die voor het blok worden gezet en geen dier dat in verkeerde handen valt.

Een levend wezen geef je niet cadeau.
9 van de 10 keer is dat een bevlieging.
1x raden wie daar de dupe van is.

Zoon van een kennis kreeg eens een geit cadeau voor zijn verjaardag omdat hij op de agrarische school zat en graag boer wilden worden.
Duh.... 8)7
Pa, ma én zoon hebben er een dagtaak aan gehad om het beest op een goede plek te krijgen.
( en gelukkig was zoonlief een nuchtere jongen van 15 )

Niet zeuren maar lééf!!


7ofhearts
Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:44

@ Karina, was er toen ook nagedacht over het eventuele vervalsen van handtekeningen?

Mijn zus en ik hebben destijds altijd bonnetjes ingevuld voor fictieve mensen én bekende uit allerlei bladen en aanbiedingen waarop je je kon abonneren/ inschrijven.
Nooit iets op terug gehoord uiteraard en niet netjes, maar het was gewoon een lollige bezigheid......toen!!
Ruzie met iemand op school??
Nou dan stuurde je pa en of ma gewoon de hele winkelerprins toe........via zo een bonnetje.

Als ik in een grijs verleden zoek weet ik nog dat er ooit een tv show is geweest waarbij de uiteindelijke winnaar zijn eigen prijs mocht kiezen.
De eerste aflevering won een vader toen ook een compleet gezadelde pony voor zijn dochter........
Sjeezzzzzzzzzz ik was stinkend jaloers!!
De show heeft volgens mij niet lang gedraaid, maar die pony ben ik nooit vergeten!!

Niet zeuren maar lééf!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, belle_boef, DotBot, Eefje_Sammy, Ilse_123, StonedRomy, zwartepaerd en 25 bezoekers