Minipaard als hulpdier in vliegtuig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 13:10

Dan zijn er een aantal discussietopics geweest over het welzijn van paarden en dan roept men hierbij "Super!"
Laatst bijgewerkt door Whale op 05-09-19 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt



Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Minipaard als hulpdier in vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 14:30

Ik ken nog een ander persoon die een hulppony had maar die leefde in een huis zonder soortgenoten :n

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Minipaard als hulpdier in vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:19

Het gaat om het feit dat deze paarden in een huis worden gehouden zonder soortgenoten. Iemand die gewoon een paard heeft, heeft die niet zijn of haar huis staan.

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 22:50

elnienjo schreef:
Het lijkt me juist psychisch erg belastend als je elke dag overal moet uitleggen waarom je met een pony rondloopt en je zult ook niet zomaar zonder verklaring toegang krijgen tot een supermarkt enzo. Dus waarom iemand met psychische klachten een pony gebruikt in het openbare leven ontgaat me een beetje. Voor een blinde lijkt het me wel een goed alternatief voor een hond om in de natuur mee te kunnen gaan wandelen.


Als ik een winkeleigenaar zou zijn, of restauranteigenaar of hoteleigenaar, en iemand zou aan komen zetten met een paard, als is het een hulppaard, dan zou ik niet bepaald geamuseerd zijn. Allemaal erg leuk, maar nee sorry :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, JPitty, kyrkelover, ogidni, Wopkebrok, xxPaige en 76 bezoekers