Dier&Recht: Tienduizenden paarden eenzaam in de wei

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:20

Ik heb er ook 2 met totaal verschillende behoeften, maar ze staan bij elkaar in de wei, shet met een graasmasker om. Paard krijgt zijn extra voer even apart. Alles kan, maar je moet het wel willen.



nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:41

[***], jouw paarden kunnen elkaar dus wel zien en zelfs aanraken, dus ik snap niet dat je je zo aangevallen voelt. Er zijn inderdaad paarden die niet met een ander kunnen staan, maar als ze elkaar wel van dichtbij kunnen zien, lijkt het me niet zo'n probleem.
Aan de andere kant, mijn paard liet de shet de eerste dagen ook alle hoeken van de bak zien. Om die te beschermen hebben we een touw in de hoek van de paddock aangebracht waar de shet onderdoor kon. Na een paar dagen was het goed en kon het touw weg. Wat ik maar wil zeggen is dat er meestal wel oplossingen zijn, zodat een paard niet alleen staat, zoals de jouw oplossing bijvoorbeeld.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Dier&Recht: Tienduizenden paarden eenzaam in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 20:20

Sorry hoor, maar dat is onzin. Mijn paarden staan ook 24/7 buiten en mocht het echt dagen plenzen zodat ze hoogstens tot en met hun hoeven in de blubber staan, hebben ze altijd nog hun schuilstal. En ik heb ze altijd nog liever een week in de blubber dan een week op stal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, Laibadji, larapurdy, Lotje033, Rupser, SassyMoon en 40 bezoekers