Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:26

Hebben die kinderen geen ouders?

Het zijn ook altijd van die 18-30 jarige in hun kleren waar heel wat leed voor geschied is. Opgegroeid in een maatschappij waar ze alles konden, elke 2 jaar nieuwe telefoon, elk jaar nieuwe kleding enz.

Maar als iedereen dat heeft kom je op een gegeven moment ook niet meer aan je aandacht, dus dan is dit natuurlijk een goede manier om toch nog wat aandacht te krijgen als verwende puber in een rijk land.


Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:45

sureido schreef:
Mazida schreef:
Vind het goed dat dierenactivisten dit doen. Heel veel Bokkers keuren dit soort acties goed als het tegen de veehouderij is gericht, hopelijk worden ze er nu van doordrongen dat dieractivisten tegen het gebruik van alle dieren zijn, dus ook tegen de paardensport, dierentuinen, het Dolfinarium, blindengeleidehonden en valkerij zijn. Het gaat extreme dieractivisten helemaal niet om welzijn, maar om rechten op een vrij leven voor alle dieren.

Wat doe jij op bokt? :')

Ik denk dat je het niet begrijpt..
Ik lees namelijk nergens dat Mazida zelf een activist is.

Wat ze zegt is dat het goed is dat de paardensport aan de beurt is, omdat een hoop bokkers de acties wel konden begrijpen bij de varkensboer en ze nu hopelijk begrijpen dat iedereen die ook maar iets met dieren van doen heeft aan de beurt komt.

Hier lees je ook weer in dit topic:' het is misschien wel goed voor de aandacht voor meer dierenwelzijn.'
Maar dat is niet wat er gaat gebeuren. Als je deze mensen een vinger geeft proberen ze vervolgens alles met dieren te stoppen, niet te verbeteren..

Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:55

bigone schreef:
Wanneer je op Facebook de reacties leest op veel zaken , bvb een moeder die knallende ruzie met haar vader heeft omdat pa een krentenbol ging eten in HAAR huis met haar zoon en zij hem duidelijk maakte dat dit absoluut niet kon want daar zat melk en ei in en haar kinderen moesten vegan zijn, dan denk ik, het word nog veel erger want ze gaan allemaal bij elkaar klieken . Het is nog erger dan de antivaxxers .

het leest wel lekker weg dit soort verhalen. :D
Waar wonen dit soort mensen joh.
In mijn beleving wonen ze altijd allemaal in Amsterdam.
Hier in het groen zie je ze niet.
Dan zouden ze ook allemaal moeten huilen denk, met al die huizen die paarden aan huis hebben en honden die rondlopen.

Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:50

J0anieke schreef:
Ze geeft in het filmpje zelf aan dat ze pas 1,5 jaar geleden is gestopt met paardrijden. Niet zo gek dus dat ze in 2017 nog een topic heeft kunnen maken dat ze zelf op het paard zit... :+

Zielig eigenlijk, zo jong en dan al gehersenspoeld..

Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 13:15

J0anieke schreef:
Ik wist niet dat wanneer je een andere kijk of mening op iets hebt, je meteen gehersenspoeld bent.

Wel als je strafbare feiten pleegt en anderen geen mening gunt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, daliance, miisshOrse en 21 bezoekers