[OP] De zin en onzin van de regels omtrent het bit

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kaitlyn
Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 08:11

Popstra schreef:
Wellicht een leuke nieuwe discipline in de wedstrijd sport. Bitloos!


Hoe wil je hier invulling aan geven dan? Want alleen bitloos is natuurlijk geen discipline.

Ik denk dat er de laatste jaren al heel veel positieve veranderingen zijn doorgevoerd omtrent diervriendelijkheid in de wedstrijdsport. Waaronder bijvoorbeeld ook de optie tot bitloos kunnen starten, hetzij op dit moment slechts tot en met het M2. Ik denk dat als er maar genoeg vraag naar blijft, de KNHS vanzelf gaat proberen en beoordelen of het vanaf Z en hoger ook interessant is, of dat de meeste bitloze ruiters dan alsnog afhaken.
Juryleden zullen er ook voor open moeten gaan staan, maar tegenwoordig zie ik ook veel meer Z combinaties op een simpel trensje in plaats van meteen over te stappen naar stang en trens, omdat het "zo hoort". Net zoiets als dat het hoedje steeds vaker in de kast blijft liggen, en er met een cap gereden wordt en tegenwoordig in de hoogste klasses ook gewoon geaccepteerd wordt. :j
Veranderingen hebben alleen tijd nodig, en sommige veranderingen meer tijd dan andere.

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Besje, Donnatella, Esmee_RS, Facebook, Marlies1, miekjuh3 en 37 bezoekers