Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:18

Qerty schreef:
Vind het een sympathiek en heerlijk maf mens en ze krijgt het maar mooi allemaal voor elkaar.

Kan me alleen niet voorstellen dat de film dit najaar al in de bioscoop draait als de opnames nu nog moeten starten.


Ja, daar verbaasde ik me ook over...
Maareuh... laat maar komen hoor :Y) Misschien wil ik wel heen :') Ook al ben ik er veel te oud voor :')


Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 10:52

Blussem schreef:
_Joelle schreef:
Beetje sneu voor Esra die helemaal op de achtergrond verdwijnd terwijl zijn een even groot aandeel heeft in Paardenpraattv :n

Zeker sneu.

Mensen als Britt zijn wolven in schaapskleren. Ze komen inderdaad heel leuk en sympathiek over. Tot dat je met ze te maken hebt. Ze trekken alle aandacht naar zich zelf en ze proberen overal voordeel uit te halen. Dat dit ten kosten gaat van een ander interesseert men niet.


Mensen die zich roomser voor doen dan de paus zijn ook vreselijk.

Wat weer een oordeel dit... :roll:


Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:27

Popstra schreef:
Ehm, weet ook van eerste hand dat Britt leuke sponsoring krijgt en zo zonder bedankt of wat ook door naar een andere sponsor gaat.
Gaat hier niet om een paar rij laarzen of een rijbroekje ;)


Dat is het idee van sponsoring toch... Wil je dat niet moet je contracten afsluiten. :roll:

Echt zo grappig hoe mensen zichzelf heel zielig vinden als ze niet slim genoeg zijn geweest. En dan een ander maar zwart maken. Zegt een hele hoop...

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 20:32

LadyMadonna schreef:
Ik vraag me eigenlijk af, misschien heb ik onder een steen geleerd hoor, maar hoe is britt zo bekend geworden? Wat deed ze eerst? Voor mijn gevoel was ze er zomaar ineens :')


Was het niet dat gekke datingprogramma?
En daar had ze een bizarre uitspraak, waardoor ze ook terecht kwam in echte meisjes? Zoiets was het volgens mij...

Altijd werd ze aangezien voor een dom blondje, die compleet achterlijk was. Altijd tegengas gehad... Nou kijk nu eens :Y)

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:33

Denise_Storm schreef:
Britt is bekend geworden van ‘Echte meisjes in de jungle’ en haar niet al te slimme opmerkingen. Ze heeft daarna nog eigen programma’s gehad met Ymke, ook een deelneemster van Echte meisjes in de jungle.


Daarvoor Take me Out...

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:24

Sammiex2000 schreef:
Jongens, hebben jullie de trailer gezien? Blijkbaar gaat het nu ineens wel om een dressuurpaard en niet om een springpaard? Plottwist?


Of de media heeft iets bedacht... Zal niet de eerste keer zijn :') *persoonlijke ervaring mee :') *

Ik ga er niet voor naar de bios denk ik, maar ik hoop wel dat heel erg veel mensen zullen gaan!
In de trailer hoorde ik iets van 'regiocup', een stuk geloofwaardiger allemaal dan McLeod's Jaz die Olympisch teamlid zou zijn _O-

Lang leve de betrokkenheid van een goede ruiter!!! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, Elin_, Googlebot, Miran, Ubermetrics, Winterram en 26 bezoekers