Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie
Berichten: 13890
Geregistreerd: 20-04-16

Britt Dekker kondigt eigen paardenbioscoopfilm aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 11:53

ad
Overige


Na een eigen YouTubekanaal en een tv-programma over paarden, gaat Britt Dekker nog een stapje verder. Ze komt dit najaar met een eigen bioscoopfilm: Whitestar, waarmee ze ook haar acteerdebuut zal beleven.

Britt stond aan de wieg van het idee dat door scenarioschrijver Michiel Peereboom is bewerkt en uitgeschreven is tot een bioscoopfilm, aldus filmdistributeur Just Film Distribution. Daarnaast maakt Britt haar acteerdebuut in de paardenfilm. Naast het spelen van een rol is de paardenliefhebster ook nauw betrokken bij de productie van de film, waarvoor zij haar kennis en ervaring van de paardenwereld in zal zetten.

Britt staat te trappelen om aan de slag te gaan. ,,Ik vind het echt supertof dat ik een bioscoopfilm mag maken. Dit was al heel lang een droom dus extra gaaf dat het nu ook echt gaat gebeuren. Ik kan niet wachten tot de opnames beginnen en ik hoop dat iedereen net zo enthousiast over de film zal zijn als ik ben!’’ aldus een blije Dekker.

Whitestar moet een feelgood familiefilm worden over de bijzondere relatie tussen Britt en het afgedankte springpaard Whitestar. Wanneer blijkt dat Whitestar toch bijzondere talenten heeft haalt de eigenaar hem weer weg bij Britt om wedstrijden te rijden, maar zonder succes. Pas als Britt en Whitestar weer samen zijn, halen ze het beste in elkaar naar boven en blijkt Whitestar een echte winnaar.

Naast Britt Dekker is ook Esra de Ruiter te zien in Whitestar. En ook niemand minder dan haar geliefde paard George -de hengst die John de Mol voor haar kocht- doet mee. De regie is in handen van Jamel Aattache (Zwaar Verliefd!) en de première staat gepland voor begin oktober.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Antonius, carola, Facebook, Hiraeth, Inney, Katyatje, Knollboll, L_iek, Maanon_, Mediatoolkitbot, Nieuwsredactie, Ninouschka, pretty, Punz, Rivika, TamaraFloor, xVerax en 33 bezoekers