[VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:10

Ik ben helemaal geen fan van Britt. Maar wat ze doet, doet ze goed. Jongeren lekker/luchtig/leuk informeren over paardensport. Dat ik geen fan van haar ben is iets persoonlijks. Dat neemt niet weg dat ze het goed doet.

Inhoudelijk is het ook een prima filmpje. Hoeveel jongens zie je nou in de dressuur? Ik denk dat pesten dan zeker een issue kan zijn.


rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:17

Alles gaat tegenwoordig overal over Elvirawortel. Alles wordt uitgemeten op het internet. De ouders van dit jongetje hadden er inderdaad voor kunnen kiezen om deze ontmoeting niet te laten filmen. Dan was het dus nu ook geen voorpagina nieuws geweest. Persoonlijk ben ik ook niet zo van het alles op internet knallen. Zelfs hier op bokt niet :D Want ik zie soms topics voorbij komen waarvan ik denk : "echt, moet dit op Bokt?". Maar goed, dat is een andere discussie.

rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:27

Nou, ik snap echt niet wat je bedoelt met "Oh ja gaat alles over mij?"
Ohhh, nee....... ik bedoel Alles gaat overal over en dan noem ik je naam, als in; ik spreek je aan. Had beter kunnen zeggen @ Elvirawortel "alles gaat overal over" Sorry, beetje krom geschreven. ha ha.

Nee, ik zou er als moeder ook niet voor kiezen dit te doen. Maar ja, daar gaan wij niet over.

rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:31

Schamen niet, maar ik -en dat is persoonlijk- zou mijn kind niet zo snel het internet op knallen.


rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:55

Elvirawortel schreef:
Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen

Kijk om je heen het HELE internet staat vol
Met dronken, zoenende, kotsende pubers. (Niet perse zoenend en kotsend tegelijk :j ) er is ergere meuk te vinden dan dit.
En als hij top-dressuur ruiter wordt, is het niet zo erg :D
Bovendien; hier gaan wij niet over. Daar heeft hij ouders voor

rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:51

“Al die negativiteit”? Nee hoor.

rien10
Berichten: 14620
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 12:09

Ja, dat met die appel was grandioos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _mobo_, _Tarzan, belle_boef, ComscoreBot, CupCakes_, Hannanasjuh, hokke, kiki1976, Lielle, Pluksjaanvu, Sabbientje, sorbetje, SparkYY_8, SunnyHorse, Swift, Vagabondo, winnetou4502 en 105 bezoekers