‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Autumnn
Berichten: 8011
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:43

Hutcherson schreef:
Ik vind dit wel echt een slimme zet van britt. Ze hoeft geen geld, geen auto, gewoon een paard. Prima toch? Super slim en goed geregeld denk ik.
Britt heeft wel lef en dat mag ik wel.
Zo kan ze doen waar haar hart ligt:het paardrijden en ze krijgt er een duur paard voor waar ze weer mee verder kan. En er wordt ook nog eens tv mee gemaakt.

Britt is wel redelijk normaal vind ik. Tis dat ze veel geld en sponsoren heeft dat ze met de duurste merken loopt, maar heel eerlijk gezegd koop ik ook steeds duurder spul voor mn knol. Als je het kunt betalen, why not?
Ik wed dat britt er soms ook bijloopt als een rasecht paarden meisje met de klodders kwijl op haar trainingsbroek en hooi in dr knot.

Wat me wel stoort is de honden op de foto in dit topic.
Ooit crossles gehad waar honden ook gewoon los liepen over het erf. Geregeld echt door afgeleid geweest omdat ze weer ns in de wegliepen.


Ik kwam haar laatst tegen bij de Epplejeck waar ze zonder make-up liep, haar in een knot en idd een joggingbroek aan. Herkende haar daardoor ook niet, pas toen ze begon te praten bedacht ik me later dat dat haar was :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Leandra, LuckySeven, rider, Ubermetrics en 27 bezoekers