Isabell Werth kondigt pensioen Don Johnson aan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Balou_k
Berichten: 14025
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Isabell Werth kondigt pensioen Don Johnson aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:50

Deze grote namen hebben ook grote financiële middelen om hun pensioen paardjes aan te houden.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Balou_k
Berichten: 14025
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:51

Ayasha schreef:
Balou_k schreef:
Deze grote namen hebben ook grote financiële middelen om hun pensioen paardjes aan te houden.

Ah, dat is een kwestie van prioriteiten. Als je 'm vervangt door een jongere heeft het niks met financiën te maken maar met prioriteiten.


Maar toch, als je genoeg financiële vrijheid hebt dan zijn de prioriteiten ook anders, of iig vrijer.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Balou_k
Berichten: 14025
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:27

Ayasha schreef:
Balou_k schreef:
Maar toch, als je genoeg financiële vrijheid hebt dan zijn de prioriteiten ook anders, of iig vrijer.

En je punt is?


Ik antwoordde enkel op een van de eerste posts. Dat de echte grote namen hun dieren houden als pensionados en de minder grote namen niet. Ik vermoed dat dit ook (deels) komt door het geld dat ermee gemoeid gaat. De minder grote namen hebben wellicht niet de financiële middelen om zowel hun pensioen paarden te (onder)houden plus daarnaast nog actief in de sport mee te rijden.

Ik wil hiermee niemand voor het hoofd stoten, kwetsen, boos maken of iets anders soortgelijks.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Balou_k
Berichten: 14025
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Isabell Werth kondigt pensioen Don Johnson aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:11

Ikzelf hou mijn oudje dan aan, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen die graag in de sport rijden en dit dan niet meer kunnen dan een pensioen plekje zoeken voor hun oudje.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appieflap, DoretteK, Melzazu, Mette, mirjamalvaro, Selima, SemrushBot, Thorn2006 en 28 bezoekers