Elkaar passeren bij van hand veranderen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:42

Rechts aanhouden, dus linkerhand kunnen geven. Dit leer ik mijn klanten ook aan, zo heb ik het geleerd toen ik ging rijden en later toen ik voor mijn ORUN ging.

Mits er gelijktijdig van hand wordt veranderd vanaf 2 kanten (dus MXK en KXM) Anders moet van diegene die bezig is met van hand veranderen de binnenhoefslag nemen en diegene die nog moet van hand veranderen blijft op de hoefslag.

Is iemand klaar met van hand veranderen maar de andere nog niet terwijl ze aankomen op de letter waar de oefening gestart moet worden gaat diegene die nog moet van hand veranderen naar de binnen hoefslag en diegene die al klaar is blijft op de hoefslag, want anders kruizen hun lijnen elkaar.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km


chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:13

Kendra schreef:
Chamion, is dat hetzelfde wat ik zeg?
(ik maak nooit fouten,maar merk dat ik het van achter de pc een ingewikkeld vraagstuk vind :+ :D )


Klopt volgens mij wel, al dat van hand veranderen in een enkele tekst gooien zorgt ervoor dat ik ook fftjes draaierig word.. :') :+

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers