Niobe schreef:De paardenkant heb ik mijn twijfels bij. Maar voor huisdieren heb ik alleen maar hele goede ervaringen, ik vind het nog wel redelijk persoonlijk, misschien omdat wij altijd naar de locatie in Eerbeek gaan (eerder in Brummen).
Niobe schreef:De paardenkant heb ik mijn twijfels bij. Maar voor huisdieren heb ik alleen maar hele goede ervaringen, ik vind het nog wel redelijk persoonlijk, misschien omdat wij altijd naar de locatie in Eerbeek gaan (eerder in Brummen).
Freddydeshet schreef:Niobe schreef:De paardenkant heb ik mijn twijfels bij. Maar voor huisdieren heb ik alleen maar hele goede ervaringen, ik vind het nog wel redelijk persoonlijk, misschien omdat wij altijd naar de locatie in Eerbeek gaan (eerder in Brummen).
Daar woon ik heel dicht bij in de buurt, is die locatie alleen voor gezelschapsdieren?
Melzazu schreef:Altijd nog heel tevreden over de graafschap.
Doordat ze zo groot geworden zijn vind ik het wel wat onpersoonlijker geworden maar ze blijven wel erg goed is mijn ervaring.
Zoolgangster schreef:Melzazu schreef:Altijd nog heel tevreden over de graafschap.
Doordat ze zo groot geworden zijn vind ik het wel wat onpersoonlijker geworden maar ze blijven wel erg goed is mijn ervaring.
Ze schijnen aangesloten te zijn bij Evidensia, is dat ook te merken? (Aan de prijzen?)
janderegelaa schreef:Ik ben altijd heel tevreden over de paardenartsen daar. Groot maar toch persoonlijk. En heel veel expertise.
Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Evito_06, Googlebot, Kirsha, Levita, Vivrou en 17 bezoekers