Gezocht leuke stalling omgeving Hoogvliet, Rhoon, Zevenhuize

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt22
Berichten: 14
Geregistreerd: 24-10-15

Gezocht leuke stalling omgeving Hoogvliet, Rhoon, Zevenhuize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 10:03

Hallo allemaal,

Ik ben voor mijn paardje Dangelo op zoek naar een andere stal. Hij stond bij mensen privé aan huis en op de lange termijn kunnen wij daar helaas niet blijven. Vandaar dat ik me aan het oriënteren ben voor een leuke stal waar Dangelo en ik ons beide thuis voelen.

Zelf kom ik uit Waddinxveen en Dangelo staat nu in Zevenhuizen. Omdat dit voor mijn werk goed te combineren is. Echter ben ik mij ook aan het orienteren voor een stal in de buurt van Hoogvliet (mijn vriend woont daar), zo niet op de route richting Waddinxveen.

Ik zoek het liefst een leuke kleinschalige stal met leuke mensen en paarden. Een goede bak aanwezig zou geweldig zijn, maar het zou niet erg zijn als ik in de buurt op stapafstand een bak kan gebruiken. Weidegang en in de winter (dagdeel) buiten zou ik erg fijn vinden.

Even over ons, mijn naam is Britt, 27 jaar en een harde werker, lieve meid, geen roddelaar, gezellig en goed voor het paardje. Ben zeker niet vies van klusjes. Heb ervaring met werken op een manege en dergelijke. Al bijna 9,5 jaar heb ik Dangelo aan mijn zijde. Dangelo is een 12 jarige ruin van maar liefst 174,5 cm groot. Een grote goedsul en een zacht karakter. Hij heeft een soort rust over zich heen dan mensen, maar ook paarden zich snel op hun gemak voelen bij hem. Het enige wat hij niet leuk vind is alleen achter gelaten worden. Verder is het net een soort hond. Hahah. Dangelo en ik rijden veel dressuurmatig en vinden een sprongetje ook erg leuk! Buitenritten doen we ook graag, maar hoeft niet perse elke dag. Daarnaast doen we ook veel grondwerk en werken aan de hand. Kortom Dangelo en ik zijn redelijk rustig, maar wel lief, eerlijk en behulpzaam.

Wie weet of kent een leuk plekje waar ik zeker een keer moet gaan kijken en kennismaken, let me know!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-09-20 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel gehaald