De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 09:06

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag hebben mijn vriend en ik ons eerste huis gekocht in Nijkerk. Enorm leuk en spannend natuurlijk alleen de opleverdatum is al 1 november. Gelukkig komen wij beide uit het ouderlijk huis dus is het geen must dat we er onmiddellijk in gaan.
Nu is het alleen wel zo dat ik helemaal nog niet zo bekend ben in Nijkerk en paardlief gaat natuurlijk mee.

Ik ben opzoek naar een stalling waar:
Binnen 15 minuten rijden van Nijkerk
Zomers lang buitenkomen, 24/7 is een optie
In de winter ook minimaal 6+- uur buiten komen, in de avond op stal
Niet alleen op de wei
Niet alleen paddocks, maar ook weiland
Binnenbak en buitenbak is fijn maar geen must want rijden doe ik nog maar zelden
Goeie ruime boxen
All in (mesten, voeren, binnen en buiten zetten)
Budget is rond de 350+- voor de ideale stal ben ik bereidt wat meer te betalen.
Het mag ook een manege zijn
Geen te lange wachtlijst ivm de opleverdatum voor het huis

Mochten er ook andere in Nijkerk wonen vind ik het heel leuk om alvast wat mensen te leren kennen! :D

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.


Amado
Berichten: 1327
Geregistreerd: 22-01-15

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:17

Wellicht manege slichtenhorst? Ik weet niet of je dat ziet zitten ivm de manegelessen
De stal waar ik sta heeft helaas een enorme wachtlijst gekregen, dus voor je daar terecht komt ben je minimaal 1,5 jaar verder

Stal Hiensch is ook een fijne stal

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 09:18

Ik kwam stal Lozeman tegen, en die sprak bij erg aan. Wel boven budget maar heeft in principe alles wat ik zoek. Kan iemand mij meer vertellen over deze stal of ervaringen?

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 09:21

Amado schreef:
Wellicht manege slichtenhorst? Ik weet niet of je dat ziet zitten ivm de manegelessen
De stal waar ik sta heeft helaas een enorme wachtlijst gekregen, dus voor je daar terecht komt ben je minimaal 1,5 jaar verder

Stal Hiensch is ook een fijne stal


Ik kwam manege Slichtenhorst tegen ja, ik kon alleen niet zo snel een prijs er van vinden.
Van stal Hiensch kan ik niks vinden op internet, heb je daar wat informatie over?

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

bamisalami
Berichten: 609
Geregistreerd: 25-08-14

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:31

Stal de driesprong!

Het is nu wel verkocht, maar ik begreep dat de nieuwe mensen het concept gaan voortzetten.
Is een hitactief stal, nu nog in het beheer van Bokker SparklingApp. Zelf ben ik verhuisd naar een ander deel van het land, anders had mn paard zich daar nu nog steeds uitstekend vermaakt!

AEP
Berichten: 372
Geregistreerd: 22-06-08
Woonplaats: Naast de veldbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:35

paardje87 schreef:
Ik kwam stal Lozeman tegen, en die sprak bij erg aan. Wel boven budget maar heeft in principe alles wat ik zoek. Kan iemand mij meer vertellen over deze stal of ervaringen?


Ik hoor er voornamelijk goede verhalen over. De paarden komen niks tekort en ze worden volledig verzorgd indien gewenst. Mooie locatie, veel ruimte.

Dressuurgeweld uit Wapenveld!
Equestrian Advice http://www.equestrianadvice.nl
TransLegal Translations http://www.translegal.nl

Braampje
Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:38

paardje87 schreef:
Amado schreef:
Wellicht manege slichtenhorst? Ik weet niet of je dat ziet zitten ivm de manegelessen
De stal waar ik sta heeft helaas een enorme wachtlijst gekregen, dus voor je daar terecht komt ben je minimaal 1,5 jaar verder

Stal Hiensch is ook een fijne stal


Ik kwam manege Slichtenhorst tegen ja, ik kon alleen niet zo snel een prijs er van vinden.
Van stal Hiensch kan ik niks vinden op internet, heb je daar wat informatie over?


Ik sta momenteel bij een particulier aan de slichtenhorstenweg die nog plek heeft. Manege slichtenhorst en stal Hiensch zitten beide rond de €300 als ik het goed heb. Hoor over beide goede berichten, vooral stal Hiensch. Ben alleen bang dat zij geen plek hebben momenteel, maar vragen kan altijd.

paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 09:44

Braampje schreef:
Ik kwam manege Slichtenhorst tegen ja, ik kon alleen niet zo snel een prijs er van vinden.
Van stal Hiensch kan ik niks vinden op internet, heb je daar wat informatie over?


Ik sta momenteel bij een particulier aan de slichtenhorstenweg die nog plek heeft. Manege slichtenhorst en stal Hiensch zitten beide rond de €300 als ik het goed heb. Hoor over beide goede berichten, vooral stal Hiensch. Ben alleen bang dat zij geen plek hebben momenteel, maar vragen kan altijd.[/quote]


Heb je wat meer informatie over de particulier waar je nu staat (wat er allemaal bij de prijs in zit) en wat je er per maand betaald?

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

Braampje
Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 13:35

paardje87 schreef:
Braampje schreef:
Ik kwam manege Slichtenhorst tegen ja, ik kon alleen niet zo snel een prijs er van vinden.
Van stal Hiensch kan ik niks vinden op internet, heb je daar wat informatie over?


Ik sta momenteel bij een particulier aan de slichtenhorstenweg die nog plek heeft. Manege slichtenhorst en stal Hiensch zitten beide rond de €300 als ik het goed heb. Hoor over beide goede berichten, vooral stal Hiensch. Ben alleen bang dat zij geen plek hebben momenteel, maar vragen kan altijd.



Heb je wat meer informatie over de particulier waar je nu staat (wat er allemaal bij de prijs in zit) en wat je er per maand betaald?[/quote]

Ik heb je een pb gestuurd :)

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 14:04

Stal Ludmilla's Hoeve? Dat zit naast manege slichtenhorst. Mijn paard, welke met pensioen is staat hier. Hij stond er ook toen hij nog op M/Z niveau liep. Ben super tevreden over ze en denken goed mee. Worden ook heel veel dingen georganiseerd.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 14:09

chamion schreef:
Stal Ludmilla's Hoeve? Dat zit naast manege slichtenhorst. Mijn paard, welke met pensioen is staat hier. Hij stond er ook toen hij nog op M/Z niveau liep. Ben super tevreden over ze en denken goed mee. Worden ook heel veel dingen georganiseerd.


Dankje voor je reactie, ik kan er alleen niks van op internet vinden, heb je toevallig meer informatie qua diensten en tarieven? En of er een telefoonnummer van is?

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:24

Costershoeve in Putten, ligt strak tegen nijkerk aan. Vlak bij de Salentein. Voldoet aan je wensen en budget. Daar is per direct plek.

xLoki
Berichten: 3488
Geregistreerd: 16-01-08

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:58

Lozeman en stal Hiensch heb ik tot nu toe alleen nog maar goede verhalen over gehoord en voldoen allebei aan je eisen :)

Loki Z2+2 (met wedstrijdpensioen)
Maddox (Dream Boy x Uphill) M2+7

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 15:39

paardje87 schreef:
chamion schreef:
Stal Ludmilla's Hoeve? Dat zit naast manege slichtenhorst. Mijn paard, welke met pensioen is staat hier. Hij stond er ook toen hij nog op M/Z niveau liep. Ben super tevreden over ze en denken goed mee. Worden ook heel veel dingen georganiseerd.


Dankje voor je reactie, ik kan er alleen niks van op internet vinden, heb je toevallig meer informatie qua diensten en tarieven? En of er een telefoonnummer van is?


Telefoonnummer kan je via pb aan mij vragen, ik weet niet of ze het zo leuk vinden dat ik deze online voor iedereen te lezen neerzet.

Je kan ze vinden op FB.
Ze hebben net een enorme binnenbak neergezet (makkelijk Z baan)
2x buitenbaan 20 - 40.
Alle 3 de banen met eb&vloed bodem welke altijd (en dan bedoel ik altijd) super goed erbij ligt.
PP systeem met eigen weilanden (meerdere) maar als je paard niet op het land wilt hebben is dit geen probleem
Hooi van eigen oost (waarop ze een ruwvoer analyse doen)
+80 kluizen van 2 meter hoog, bijna 1 meter breed en 1 meter diep, 2 zadelsteunen erin
Meerdere opzadel plekken maar ook opzadelen in de stallen is mogelijk
Meerdere spuitplaatsen met warm en koud water (gratis)
Droge zand stukken in de pp, een nat stuk en bestrating erin
Meerdere voerplekken waar ze altijd droog kunnen eten
Eigen krachtvoer geven (ze voeren geen krachtvoer omdat ieder paard ander eten nodig heeft)
Vol pensioen
Wedstrijden bij de buren is mogelijk
Trailer stalling
Ruime openingstijden
Uit mijn hoofd is het nu 300 euro per maand

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Amado
Berichten: 1327
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 15:52

chamion schreef:
chamion schreef:
Stal Ludmilla's Hoeve? Dat zit naast manege slichtenhorst. Mijn paard, welke met pensioen is staat hier. Hij stond er ook toen hij nog op M/Z niveau liep. Ben super tevreden over ze en denken goed mee. Worden ook heel veel dingen georganiseerd.
[l

Dankje voor je reactie, ik kan er alleen niks van op internet vinden, heb je toevallig meer informatie qua diensten en tarieven? En of er een telefoonnummer van is?


Telefoonnummer kan je via pb aan mij vragen, ik weet niet of ze het zo leuk vinden dat ik deze online voor iedereen te lezen neerzet.

Je kan ze vinden op FB.
Ze hebben net een enorme binnenbak neergezet (makkelijk Z baan)
2x buitenbaan 20 - 40.
Alle 3 de banen met eb&vloed bodem welke altijd (en dan bedoel ik altijd) super goed erbij ligt.
PP systeem met eigen weilanden (meerdere) maar als je paard niet op het land wilt hebben is dit geen probleem
Hooi van eigen oost (waarop ze een ruwvoer analyse doen)
+80 kluizen van 2 meter hoog, bijna 1 meter breed en 1 meter diep, 2 zadelsteunen erin
Meerdere opzadel plekken maar ook opzadelen in de stallen is mogelijk
Meerdere spuitplaatsen met warm en koud water (gratis)
Droge zand stukken in de pp, een nat stuk en bestrating erin
Meerdere voerplekken waar ze altijd droog kunnen eten
Eigen krachtvoer geven (ze voeren geen krachtvoer omdat ieder paard ander eten nodig heeft)
Vol pensioen
Wedstrijden bij de buren is mogelijk
Trailer stalling
Ruime openingstijden
Uit mijn hoofd is het nu 300 euro per maand


Ik sta dus hier op stal, maar er staat wel een lange wachtlijst :)

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

bren979
Berichten: 211
Geregistreerd: 18-09-11

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 22:47

Denk dat lozeman en ludmilla de beste keuze zijn van Nijkerk.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 22:52

Stal Hiensch en Slichtenhorst kan ik aanbevelen!. Stal Hiensch is wat persoonlijker vind ik (minder groot). Bij Hiens zijn ze fijn met paarden. Ook fijne mensen in omgang. Komen veel buiten. Zomers weidegang, s winters paddock. Buitenbak is een Ed/vloedbodem (geloof ik). Je kan ze vinden op FB.

paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-20 09:50

Zou iemand mij via PB het nummer van Stal Hiensch kunnen sturen? Die spreekt mij erg aan en zou graag met hun contact willen opnemen

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

Braampje
Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 10:36


Marie111
Berichten: 4666
Geregistreerd: 15-07-10

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 10:51


paardje87
Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-20 12:08


Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

happy2014
Berichten: 2714
Geregistreerd: 01-09-05

Re: De ideale stallingen in omgeving Nijkerk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:21

stal Hiensch heb ik zelf gestaan met mijn paard. In een box met een uitloopje. Super stal!! je bent echt een individu en geen nummer! nogmaals een topstal!

B+12 L+4

Sure_lee
Berichten: 10384
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:30

Marie111 schreef:
Iets verder en altijd 24/7 buiten en naast het bos

http://www.naturehorseparadise.com

Ik sta hier nu een jaar en ik vind het geweldig.
Maar omdat TS schrijft dat ze in de winter haar paard in de nacht op stal wil hebben voldoet het niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers