Les-lease mogelijkheden gezocht hoeksche waard Dordrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-20 14:30

Jessie2020 schreef:
Ik heb gelijk weer gekeken naar Flemming, maar Kan iemand mij vertellen welke pony’s op de portretfoto’s groot genoeg zijn voor een kleine volwassene? (Ik heb zelf een fijngebouwde haflinger). Welke pony’s zouden jullie qua karakter het meest vinden passen bij familiepony? En welke niet? Ik wil nl even gaan informeren en dan weet ik al ietsje meer. Heel erg bedankt alvast dat jullie meedenken! Groetjes Jessie


Flemming heb ik contact mee gehad maar lijken op dit moment niet echt open te staan voor eventuele verkoop (is hun goed recht natuurlijk, bedoel ik niet negatief)
Laatst bijgewerkt door Jessie2020 op 25-05-20 14:46, in het totaal 2 keer bewerkt


JolisaJ
Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:39

Jessie2020 schreef:
Hoi hoi! Even nog een vraagje over de iron horse ranch. Ik vroeg me af of iemand daar bekend is met de pony’s. Ik heb even een vraag over oa Pip. Mag ook via PB.


Een aantal jaar geleden hebben wij Pip gebruikt bij onze lessen werken aan de hand, toen was het echt een enorme lieverd. Werkwillig ook, fijn dier, maar wel vrij stijf toen. Maar dat was in 2017 dus of dat nog zo is weet ik natuurlijk niet. Het werken aan de hand vond Pip in ieder geval leuk, en ik meen me te herinneren dat zij toen ook geleast werd door iemand en die ook erg blij met haar was.

Ik ken niet heel veel pony's, wij hebben toen gewerkt met Pip, Robin, Treasure en nog wat anderen, maar die zijn verkocht. Mocht je vragen hebben over Robin of Treasure doe maar een pb. :)

Cranio sacraal therapeut voor paarden i.o. | Instructrice werken aan de hand
Instagram | Facebook

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: Les-lease mogelijkheden gezocht hoeksche waard Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-20 14:41

Hartelijk dank voor je reactie, ik neem het mee en als ik nog wat wil weten dan zie je mijn PB wel komen.

JolisaJ
Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:42

Jessie2020 schreef:
Hartelijk dank voor je reactie, ik neem het mee en als ik nog wat wil weten dan zie je mijn PB wel komen.


Is prima. Succes met je zoektocht! :D

Cranio sacraal therapeut voor paarden i.o. | Instructrice werken aan de hand
Instagram | Facebook

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-20 14:43

ja dank, ik vind de zoektocht alleen al geweldig en ik heb er alle vertrouwen in dat we onze tweede kanjer gaan vinden om ons team thuis te versterken

aman2002
Berichten: 737
Geregistreerd: 18-04-14

Re: Les-lease mogelijkheden gezocht hoeksche waard Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:56

Hoi,

Ik lease op dit moment een paard op hippisch centrum hoeksche waard en ik ben erg tevreden. Dus die kan ik zeker aanraden :)

~

Divers
Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Les-lease mogelijkheden gezocht hoeksche waard Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:38

Ik ken een paar paarden en pony's op het Hippisch Centrum HW, stuur maar een PB als je meer wilt weten.

Dan maak ik maar zin.

Daihyo
Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Les-lease mogelijkheden gezocht hoeksche waard Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:41

Ik weet niet of ze verleasen, maar in Zuid-Beijerland zit ook nog manege De Mustang.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-20 16:02

Divers schreef:
Ik ken een paar paarden en pony's op het Hippisch Centrum HW, stuur maar een PB als je meer wilt weten.


gedaan!

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-20 16:02

aman2002 schreef:
Hoi,

Ik lease op dit moment een paard op hippisch centrum hoeksche waard en ik ben erg tevreden. Dus die kan ik zeker aanraden :)


hoi hoi ik heb je een berichtje gestuurd (PB)

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: Les-lease mogelijkheden gezocht hoeksche waard Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-20 20:52

Goedenavond! Ik ben nog op zoek naar wat info over de manegepaarden lessen en buitenritten van hippisch centrum hoeksche waard. Mag ook via PB. Is er misschien nog iemand die even met mij van gedachten wil wisselen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers