Menkar stallen / menkar huren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liannedepa
Berichten: 18
Geregistreerd: 09-05-20

Menkar stallen / menkar huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-20 13:30

Hee!!

Mijn naam is lianne en ik sta met mijn haflinger meggy op de veerstalhoeven in Gouderak,
Heb sinds tijdje een menkar en dat gaat vrij goed alleen de omgeving hier om te mennen is vrij druk. En merk ik dat er helaas weinig mogelijkheden zijn, Daarom ben ik op zoek naar een oplossing voor dit probleem ik heb een trailer en daar zou ik de sulky aan vast kunnen maken maar vind dit niet veilig inverband met laadklep niet direct open kan.
En kar huren heb wat mogelijkheden gezien alleen is vrij prijzig 50 euro per dag...
daarom vroeg ik mij af weet iemand toevallig in omgeving van Gouderak ongeveer uur rijden is prima. Een stalling voor me menkar voor kleine vergoeding per maand.
Waardoor ik me kar op locatie heb waar veel menroutes zijn en waardoor met mijn paard en me trailer alleen nog naar locatie hoef zodat daar kan mennen met haar.
Mag eventueel ook buiten zijn hoef niet perse binnen liefste natuurlijk wel maar heb een zeil waardoor ik de men kar kan inpakken.

Ik hoor het graag!

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:20

Welkom op Bokt!

Dit topic past beter op 'ED' (Ervaringen & Diensten). Ik verplaats je topic daar naar toe voor je. :)