Dilemma stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Re: Dilemma stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 01:17

Weet niet of dit de richting is die je zoekt.... maar iron horse ranch hellevoetsluis?

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Dilemma stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 07:40

Fair 2 Horses in Bleiswijk. Zij zijn momenteel nog alles aan het verbouwen, maar ze hebben uitloopstallen in groepsverband. En als je aan de andere kant van de stal staat, heb je boxen die 2x zo groot zijn als normale boxen. Aan die kant worden de paarden 6-8 uur buiten gezet op een paddock met continue ruwvoer.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:19

1,5 u reistijd per keer is veel. Als je dan wil rijden een keer extra lang gaat tutten en knuffelen ben je een dagdeel kwijt.
Red je dat door de week naar je werk?
Mijn vent zou gek worden als ik in t weekend en steeds twee dagdelen weg was en elke avond heel de avond weg zou zijn. Begrijpelijk want dan ben je nooit meer thuis.
Even mokzalfje smeren als dat dagelijks moet, moet je dat eigenlijk allemaal gaan uitbesteden.

Zelf heb ik een luxe stal verruild voor een ( goede!) buitenbak en sta ik dagelijks zelf te mesten maar wel 7 min van huis. 8 uur per dag weidegang in de winter en in de zomer van 8 tot 21 of 24/7 per dag kan ik dat zelf kiezen.
Je merkt toch dat de band anders wordt. Ik kom niet alleen maar om wat te doen maar doordat ik er dagelijks ( soms maar 15 min) ben voor de box en m een aai met wortel breng is hijveel enthousiaster