Stalling Wilnis eo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-19 16:22

Ik ben op zoek naar een andere pensionstal.
Ik zoek:
Minimaal buitenbak
Ruime box
Weidegang zomer en winter minimaal
Halve dag buiten.
Liefst uitrijmogelijkheden
Ruim goed ruwvoer!! (Liefst geen kuil)
Binnen-buiten zetten
Mesten wil ik evt zelf doen. Voorkeur stro
Kleinschalig.
Prijs max 300,-

Mijn paard staat nu helemaal op stal muv half uurtje als stal gemest wordt, dit Vind ik echt not done.


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70487
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:53

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

jolanda20
Berichten: 1372
Geregistreerd: 28-08-07

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:55

Maria hoeve in mijdrecht iets? Tis wel een manege maar volgens mij vallen de hoeveelheid lessen er nee daar.

En wat ik deed... stapte in me auto en ging een rondje rijden.
Zag ik wat.. dan belde ik aan of zocht een telefoon nummer

SteffiiY
Berichten: 22538
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:56

Wat jij zoekt op zo'n korte afstand van Wilnis is een flinke zoektocht en niet te vinden als je het mij vraagt. Wat versta je onder goede uitrijmogelijkheden?

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:14

Vooral die uitrij mogelijkheden zijn een probleem, helemaal wanneer je dan bos/park voor je ziet. Het enige waar je namelijk naar kan uitrijden is de polder, sommige stukken wat drukker dan andere, maar je rijdt overal op de weg/fietspad.

Het hele jaar door buiten zal ook lastig zijn. Rond Wilnis is veel veengrond, wat maakt dat ze het land bij nat/koud weer gewoon helemaal kapot lopen.

Je zou eens richting Waverveen kunnen kijken? Daar zijn wat meer kleinere stallen. Of richting Oudekerk/nieuwkoop/Ter Aar, Abcoude wellicht nog? Gewoon eens wat stallen opschrijven en een dagje alles af gaan om te kijken.

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

amanda09
Berichten: 622
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:29

Kievitshoeve in Mijdrecht heeft stallen met een uitloop.
In de winter kunnen ze een paar uur in de paddock en zomer dag en nacht op het land of in de nacht binnen.

https://www.demiddenhoeve.nl
Hier staan ze altijd buiten met schuilplekken.

Onze Stal in Mijdrecht staan ze ook altijd buiten.
Te vinden op Facebook.

Alleen geen idee of één van de stallen plek heeft

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA! http://www.dawra.nl

Zoek je een showhalster, verzorgingsproducten of wil je iets speciaals op maat laten maken voor uw paard, schroom dan niet om contact op te nemen! https://www.facebook.com/ArabianHorseStore/

Alfi2010
Berichten: 525
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:35

Zag op facebook een advertentie voorbijkomen van Claudia Mertens, heeft plekje voor paard tot 1.55m. Kleine kudde, paarden aan huis. Omgeving Wilnis/Mijdrecht. Wellicht is dat iets? Advertentie is van 19 september maar op haar tijdlijn staat dat ze op 11-11 nog steeds plek had. Succes!

Op zoek naar een leuke plek om eens met je paard (en/of hond) te kamperen? Vanaf 14-2-2020 zijn wij te vinden op Het Amerveld in Amen, Drenthe. Informeer gerust naar de mogelijkheden.

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-19 14:28

Bedankt voor de reacties! Ik weet het qua uitrijmogelijkheden, maar er zit verschil in qua plek. Of een drukke weg idd, of een rustige weg. Dus een beetje uitrijmogelijkheden ;)

amanda09
Berichten: 622
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:33

Bij Claudia zit je direct aan een fietspad en kun je vrij makkelijk naar buiten zonder grote wegen over te steken.
Mocht je interesse hebben in deze stal dan kan ik je in contact brengen.

Kievitshoeve zit aan de tienboerenweg, wordt wel als sluiproute gebruikt en kan in de spits wat drukker zijn en geen fietspad.

Middenhoeve is wat rustiger verkeer. Als het goed is loopt die weg dood en wordt een fietspad. Maar dat weet ik niet zeker.

Onze Stal ben ik zelf nooit geweest dus daar weet ik de situatie niet precies.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA! http://www.dawra.nl

Zoek je een showhalster, verzorgingsproducten of wil je iets speciaals op maat laten maken voor uw paard, schroom dan niet om contact op te nemen! https://www.facebook.com/ArabianHorseStore/

xRoossie95
Berichten: 1371
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Stalling Wilnis eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:48

Ik weet niet of ze hier al iemand voor gevonden hebben. Maar misschien zou het wat kunnen zijn?
[ img ]

Gavantos B+0 | ✖ Max B+11 L1+9 | Akyra B+8


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Froukje, Jokonootje en 37 bezoekers