Stalling omgeving Voorhout Z-H

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Stalling omgeving Voorhout Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 18:43

Hallo allemaal.


Gezien ik de kans heb om mijn bijrijdpaard over te nemen ben ik op zoek naar informatie en prijzen.

Ik ben benieuwd welke kleinschalige pensionstallen in de buurt van Voorhout zitten. Stal Wassenaar ben ik bekend mee maar dat is geen kleine pensionstal.

Goed ruwvoer en voldoende buiten is een vereiste.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. De topics die ik heb gevonden hebben me geen duidelijkheid kunnen bieden en zijn uit 2011.

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:50

Ik sta op een klein stalletje in Noordwijkerhout, veel buiten en je regelt zelf wat en hoeveelheid voert.
Er staan alleen ruinen omdat ze in 1 koppeltje in de wei gaan in de zomer.
Op dit moment is het vol maar je kunt je altijd op de wachtlijst laten zetten.
Het is wel een doe het zelf stal, we doen alles met elkaar.

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:53

Als je Zevenhoven te doen vind weet ik een leuke stal:

“Het betreft een zeer ruime (deels verharde) paddock. Eb en vloed bak, 20x40 aanwezig, longeerkraal 16m, verwarmde kantine en zadelkamer. Graag zien wij een eigenaar die zelf wil mesten, dit kan in overleg met andere eigenaar zodat je er niet elke dag "aan vast zit". Is dit niet mogelijk dan kan er tegen meerprijs gemest worden. de weide ligt gelijk achter paddock. recreatieve ruiter zal hier zeker zijn draai kunnen vinden.”

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Stalling omgeving Voorhout Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:01

Dat is nog wel een stukje rijden vanuit de Bollenstreek zeg.... Of je moet in die regio werken.....
Mijn verzorgpony's staan ook op een kleinschalige stal, maar vol. Heb zelf wel jaren bij stal Wassenaar rond gelopen als verzorgster van meerdere paarden en moet nu best wel wennen :D

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Stalling omgeving Voorhout Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 19:19

Zevenhoven vind ik idd te ver gezien ik op een andere stal in Noordwijk ook nog een paard doe helaas wil die man geen andere paarden meer op zn erf anders was de keuze makkelijk gemaakt om ze bij elkaar te zetten.