instructrice omgeving groesbeek/berg en dal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fj_024
Berichten: 22
Geregistreerd: 17-05-19

instructrice omgeving groesbeek/berg en dal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 09:54

hoihoi

ik weet niet of het hier goed staat, maar kon het allemaal niet helemaal vinden!
ik sta nu met mijn pony in groesbeek op een pensionstalling. een hele fijne stal maar voel me er helaas toch niet helemaal op mijn gemak.. ik zat een beetje rond te kijken en kwam bij de flieren berg in berg en dal tegen. dit lijkt me een erg fijne stal! nu moet ik thuis nog van alles regelen en heb ik nog niet definitief besloten of ik echt weg ga. nu kan ik waar ik nu sta gewoon les krijgen van de eigenaar. bij de flierenberg js dat niet, dus mijn vraag of een van jullie goede instructeurs/instructrice weet die het liefst op locatie komen! ik zou het ook heel fijn vinden als jullie hun prijzen erbij zetten:)

en als ik dan toch bezig ben, weet iemand van jullie de tarieven van flierenberg? het gaat om 24/7 buiten. en of er überhaupt plek is op dit moment, of dat er een hele lange wachtlijst is!

omdat ik er nog niet zeker van ben wou ik niet meteen een mail sturen met deze vragen, mocht hier niks uitkomen kan ik dat altijd nog doen!

groetjes

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: instructrice omgeving groesbeek/berg en dal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:28

Rianne Dekker :j

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: instructrice omgeving groesbeek/berg en dal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:49

Wat voor les zoek je? Dressuur/springen/western/grondwerk/nog iets anders? Wat is je niveau?

fj_024
Berichten: 22
Geregistreerd: 17-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 16:53

nessinator schreef:
Wat voor les zoek je? Dressuur/springen/western/grondwerk/nog iets anders? Wat is je niveau?


dressuur vooral! af en toe keer springles zou leuk zijn maar geen must. ik zit niveau B ong, wil vooral aan ontspanning werken

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: instructrice omgeving groesbeek/berg en dal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:14

Wil je ook de wedstrijdniveaus doorlopen, of wil je meer recreatief rijden en les nemen om je paard soepel en goed aan de hulpen te houden?