Manage omgeving Putten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessica66098

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Lelystad

Manage omgeving Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-19 15:57

Hoihoi,

Sinds kort ben ik weer begonnen met rijden na een stop van zo'n 8 jaar. Ik heb al een aantal privé lessen gehad bij een manage in de buurt, maar daar ben ik helaas niet helemaal tevreden over. Ik ben erg onzeker en vind het dan fijn om een goede begeleiding te krijgen, dit kreeg ik daar niet.

Mijn vraag is dan ook of hier mensen zijn die ervaringen hebben met manage's in de omgeving Putten/Ermelo/Nijkerk. Ik wil beginnen met privé lessen maar wil uiteindelijk weer wekelijks lessen, er moet dus ook een les voor volwassen zijn (18+).

Hopelijk kunnen mensen hun ervaringen hier delen!

Groetjes!

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:08

Van alle maneges vind ik Stal Jacobs nog het beste denk ik. Lilliputters is alleen eigen paard dacht ik. En verder zou ik zo geen goede weten in die omgeving waar echt goed les wordt gegeven.

En Dressuur stal Ermelo zijn wel erg leuke mensen, hoe daar les wordt gegeven weet ik niet precies maar dacht wel aardig goed!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 08:32

Ik zou gewoon zelf eens bij een aantal maneges gaan kijken hoe ze les geven. Kun je zelf beslissen wat je er van vindt.
Sequioa stables Ermelo
Ruitersportcentrum Ermelo van Monique De Warle
Ruitersportcentrum Harderwijk
En idd stal Jacobs in Voorthuizen. Zij hebben twee locaties.
Weet niet of Barneveld te ver is, maar daar is ook nog een manege.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Manage omgeving Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:26

In deze omgeving; Putten/Ermelo/Harderwijk. vind ik de kwaliteit niet zo best, maar dat wil niet zeggen dat je er niet kan starten voorlopig en het naar je zin hebt.

Vind je het ook fijn als ze met de les naar het bos gaan??

Er staat dat je uit Lelystad komt? Dan kan je ook in Almere of Dronten etc kijken.

Voor priveles en persoonlijke begeleiding moet het vooral goed voelen. Je moet een ervaren iemand hebben, die je serieus neemt.

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:57

Ik ben juist een paar keer vanaf Almere naar Nijkerk gereden om bij stal Jacobs te lessen omdat het hier in de buurt niet zo is. Maar het ligt misschien ook aan wat je wilt, ik was echt op zoek naar een manege waar ze uitdagende springlessen geven.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:45

Bij Koopman Horses in Biddinghuizen geven ze privelessen op hoger geschoolde paarden. Zowel spring- als dressuur.