Stalling in den helder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Snoppie
Berichten: 207
Geregistreerd: 17-03-19

Stalling in den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 23:31

Hoi bokkers,
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar de opties in den helder voor stallen, ik ben nog jong dus ik kies voor de beste optie maar ook de goedkoopste (natuurlijk geef ik er meer om dat mijn paard het goed zal hebben op de stal maar jullie snappen me wel) weten jullie nog goede stallen en kunnen jullie daar de maandelijkse all-in kosten bij zeggen als je die weet? hoeft niet iets groots te zijn, ik ben al blij met een weilandje waar maar 3 paarden op staan bijvoorbeeld.

Ps. Ik hoef nu niet allemaal bokkers die me vertellen dat ik geen paard moet nemen als ik het niet kan betalen bla bla, ik kan het namelijk wel betalen maar ik blijf een nederlander en wil niet teveel geld uitgeven aan iets als het ook goedkoper kan (natuurlijk wel een goede stal nogmaals)

Ik ben benieuwd!


mika11
Berichten: 11103
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Stalling in den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 23:50

Zoiets als voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?
Maar heb je verder nog eisen, zoals een rijbak, all in zorg voor je paard of een doe het zelf stal etc

Snoppie
Berichten: 207
Geregistreerd: 17-03-19

Re: Stalling in den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-19 08:12

Ja het liefste all-in (hoewel ik me stal uitmesten totaal geen probleem vind) ja ik wil ook een rijbak, een buitenriibak of binnen maakt me totaal niet uit. Wat ik vooral wil is dat ze op de stal mijn paard naar buiten en naar binnen brengen en dat ze het voer geven, voorderest kan ik alles zelf wel maar all-in is altijd handig tenzij dat nou echt te duur is.

puppy1128
Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:24

Zou er wel op letten dat ze voldoende buiten komen met voldoende ren ruimte. Anders heb je grote kans op een bommetje paard.

Erfprins, tesselaar, manege bruin, van haaster en stal wind (zit bij het viaduct, maar die is geloof ik vol). Die hebben allemaal stallen. Kwa prijzen, plek etc zou ik het niet zo snel weten, dan moet je langs gaan. Voor de rest heb je vooral landjes, maar ik dacht dat grotendeels wel vol staat.

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Stalling in den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:44

In julianadorp op de kortevliet en middenvliet zitten ook wel wat stallen. Oa het oude noorderlicht, weet niet hoe dat nu heet.
En aan de callantsogervaart zit een stal bij een camping

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Sfh1992
Berichten: 182
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Julianadorp

Re: Stalling in den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:48

Oude Noorderlicht is nu van Richard van Mourik, de all-in plekken zijn: Tesselaar, manege Bruin of Manege Noot. Verder is het in de buurt meer doe het zelf op stallen (zelf mesten, buiten/binnen en/of voeren). In Callantsoog bij Stal Horsecare is ook All-In service maar ik weet niet of dat te ver voor je is.

Insta: Equinesports.nl
ECT - Training - Voeding - Instructie - Clinics
https://equine-sports.webnode.nl/
06-82587156

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 10:00

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 18:11

Sfh1992 schreef:
Oude Noorderlicht is nu van Richard van Mourik, de all-in plekken zijn: Tesselaar, manege Bruin of Manege Noot. Verder is het in de buurt meer doe het zelf op stallen (zelf mesten, buiten/binnen en/of voeren). In Callantsoog bij Stal Horsecare is ook All-In service maar ik weet niet of dat te ver voor je is.

En bij mensen aan huis zijn er ook altijd wel plekjes waar je vaak wel all in kunt staan maar dan moet je eerst een beetje gaan rondvragen

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

shampy
Berichten: 91
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 09:55

Oude Noordelicht neemt geen klanten meer aan.
En ik denk dat je voornprijzen toch zelf contact moet opnemen met stallen omdat meerdere stallen opties hebben wat je er wel en niet bij wil.
En wat versta jij onder All-Inn?
Daar zit nl. ook verschil in.

kiki1976
Berichten: 16846
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Stalling in den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:02

Echt alleen DH of ook omliggende dorpen?
En wat is voor jouw een reƫel bedrag qua stalling?

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers