Stalling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Blackberry28
Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:01

of ze ergens voor uit gemaakt wordt kunnen wij niet beoordelen denk ik, wellicht niet in het topic zelf, maar via pb ;)

Waarschijnlijk wil TS gewoon graag wat namen van stallen in de buurt die ze zoekt en gaat ze dan zelf bellen/mailen en kijken of het wat kan zijn. Meer oriënteren zeg maar,omdat het paard er toch nog niet is.

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤


Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:03

google is je beste vriend toch?

Paint_Girl
Berichten: 104
Geregistreerd: 16-03-18

Re: Stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:06


trysteffy
Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:14

flappie28 schreef:
of ze ergens voor uit gemaakt wordt kunnen wij niet beoordelen denk ik, wellicht niet in het topic zelf, maar via pb ;)

Waarschijnlijk wil TS gewoon graag wat namen van stallen in de buurt die ze zoekt en gaat ze dan zelf bellen/mailen en kijken of het wat kan zijn. Meer oriënteren zeg maar,omdat het paard er toch nog niet is.


En haar budget is 200 euro.

Ik woon in de omgeving waar ts woont dat is er gewoon heel weinig in de buurten waar zij zoekt. Of het zijn privé stallletjes maar de privé stal wat geen pensionklanten aanneemt betaalde we 220 euro dus er onder kom je al amper in deze tijd. En privé stalletjes hebben al bijna geen advertenties die zijn vaak snel weer vol

Fendi
Berichten: 127
Geregistreerd: 05-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-19 18:23

flappie28 schreef:
of ze ergens voor uit gemaakt wordt kunnen wij niet beoordelen denk ik, wellicht niet in het topic zelf, maar via pb ;)

Waarschijnlijk wil TS gewoon graag wat namen van stallen in de buurt die ze zoekt en gaat ze dan zelf bellen/mailen en kijken of het wat kan zijn. Meer oriënteren zeg maar,omdat het paard er toch nog niet is.

Precies...

Brittjuh97
Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:53

trysteffy schreef:
flappie28 schreef:
of ze ergens voor uit gemaakt wordt kunnen wij niet beoordelen denk ik, wellicht niet in het topic zelf, maar via pb ;)

Waarschijnlijk wil TS gewoon graag wat namen van stallen in de buurt die ze zoekt en gaat ze dan zelf bellen/mailen en kijken of het wat kan zijn. Meer oriënteren zeg maar,omdat het paard er toch nog niet is.


En haar budget is 200 euro.

Ik woon in de omgeving waar ts woont dat is er gewoon heel weinig in de buurten waar zij zoekt. Of het zijn privé stallletjes maar de privé stal wat geen pensionklanten aanneemt betaalde we 220 euro dus er onder kom je al amper in deze tijd. En privé stalletjes hebben al bijna geen advertenties die zijn vaak snel weer vol


Onze Prive stal is 200 euro.. dit heb ik ook aan ts verteld alleen vind ze Obdam te ver voor haar, dat begrijp ik!

en indd ik denk ook dat ts wilt oriënteren, wat past het beste bij haar. daar hoef je helemaal geen eisen voor te hebben.


Chetubetcha
Berichten: 17
Geregistreerd: 03-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 23:21

Ben je al voorzien? Ik ken nog een adres in Twisk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers