stalling omgeving velp/arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:41

Nikass schreef:
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de Boleemhoeve in Zevenaar. Kun je daar buitenrijden?

Geen bos, en in de winter komen ze helaas amper buiten ivm de klei.. Je kunt wel wat buiten rijden langs de weg en weilanden, maar meer niet.

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:47

Nikass schreef:
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de Boleemhoeve in Zevenaar. Kun je daar buitenrijden?


Volgens mij komen de paarden daar weinig buiten.
Buitenrijden ... geen bos, geen zandpaden, wel landelijk.
Met een braaf paard kan t wel, maar t lijkt me wat saai.

Nikass

Berichten: 16702
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 22:25

Dank je wel, nee dan is het geen optie. Zoek juist een plek waar je lekker kan buitenrijden en waar de paarden het hele jaar door buiten komen. Liefst op gras, en iets langer dan een paar uurtjes ;)

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 22:47

pvdbosch schreef:
In wolfheze, de Henriette Hoeve, vanaf Velp iets van 18 min.
Een vriendin van mij staat er. Prachtig uitrijden, binnenbak, buitenbakken, hele dag op het land ook s'winters, etc. etc.
290 euros.

http://www.henriettehoeve.com/?page=pensionstalling


Ik ben hier ook wezen kijken. Maar de prijs is nu 305 euro in de maand. Ze staan het hele jaar door buiten, maar overdag in de winter geen ruwvoer op de weiden. Daarnaast worden de paarden los gelaten om naar de weide te gaan. Ze hebben ruinen en merrie kuddes. Het is wel een hele grote stal. Je hebt wel hele mooie uitrijgebieden..

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 22:48

Anoniem schreef:
Sta Loenen in laag soeren?
Al weet ik de exacte prijs niet..


365 euro, betaal je als het goed is met een eigen weiden erbij.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:27

Even weer nieuw leven in dit topic. Ik zit te denken aan een verhuizing.

De paarden staan nu in Doetinchem, ik werk in Arnhem en woon in het midden. Dus de omgeving waarin ik in kan zoeken is groter. Het hoeft echt geen stal te zijn, weide kan genoeg zijn. Ik probeer even wat ‘eisen’ op een rijtje te zetten.
- liefst 24/7 buiten, anders zo veel mogelijk
- bak zou fijn zijn
- uitrijmogelijkheden
- plek voor mijn spullen zou prettig zijn
- tussen Arnhem en Doetinchem
- Volpension zou top zijn, als ik iig maar niet alles zelf doen, ik kan niet elke dag naar stal helaas

Ik sta nu heel goedkoop (€100, voor 24/7 buiten en volpension (hooi en brokken voeren en weide uitmesten)). Ik snap dat dat bijna onmogelijk is, maar ik ben benieuwd wat mensen nog weten!

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:26

StormMilagro schreef:
Even weer nieuw leven in dit topic. Ik zit te denken aan een verhuizing.

De paarden staan nu in Doetinchem, ik werk in Arnhem en woon in het midden. Dus de omgeving waarin ik in kan zoeken is groter. Het hoeft echt geen stal te zijn, weide kan genoeg zijn. Ik probeer even wat ‘eisen’ op een rijtje te zetten.
- liefst 24/7 buiten, anders zo veel mogelijk
- bak zou fijn zijn
- uitrijmogelijkheden
- plek voor mijn spullen zou prettig zijn
- tussen Arnhem en Doetinchem
- Volpension zou top zijn, als ik iig maar niet alles zelf doen, ik kan niet elke dag naar stal helaas

Ik sta nu heel goedkoop (€100, voor 24/7 buiten en volpension (hooi en brokken voeren en weide uitmesten)). Ik snap dat dat bijna onmogelijk is, maar ik ben benieuwd wat mensen nog weten!


Waarom wil je wat anders?
Richting Arnhem wordt t alleen maar moeilijker en de prijzen zijn vaak fors.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 23:51

boemel schreef:
StormMilagro schreef:
Even weer nieuw leven in dit topic. Ik zit te denken aan een verhuizing.

De paarden staan nu in Doetinchem, ik werk in Arnhem en woon in het midden. Dus de omgeving waarin ik in kan zoeken is groter. Het hoeft echt geen stal te zijn, weide kan genoeg zijn. Ik probeer even wat ‘eisen’ op een rijtje te zetten.
- liefst 24/7 buiten, anders zo veel mogelijk
- bak zou fijn zijn
- uitrijmogelijkheden
- plek voor mijn spullen zou prettig zijn
- tussen Arnhem en Doetinchem
- Volpension zou top zijn, als ik iig maar niet alles zelf doen, ik kan niet elke dag naar stal helaas

Ik sta nu heel goedkoop (€100, voor 24/7 buiten en volpension (hooi en brokken voeren en weide uitmesten)). Ik snap dat dat bijna onmogelijk is, maar ik ben benieuwd wat mensen nog weten!


Waarom wil je wat anders?
Richting Arnhem wordt t alleen maar moeilijker en de prijzen zijn vaak fors.


Vandaar dat ik ook zeg dat het tussen Doetinchem en Arnhem mag zijn, het hoeft zeker niet meer naar Arnhem, maar ik woon zelf tussen deze twee steden in.

Ik wil verhuizen omdat er op stal niet altijd zo met mijn pony’s wordt omgegaan zoals ik wil en dat mijn ‘wil’ of mening steeds vaker in de wind wordt geslagen. Mijn pony’s worden hier de dupe van op dit moment en dat vind ik niet prettig

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Re: stalling omgeving velp/arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 07:19

Er wordt een nieuwe paddock paradise in Doetinchem aangelegd. Kwam ‘m pas tegen op Facebook. Misschien is dat wat.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:46

Daihyo schreef:
Er wordt een nieuwe paddock paradise in Doetinchem aangelegd. Kwam ‘m pas tegen op Facebook. Misschien is dat wat.


Oh dat zou zeker de moeite waard zijn! Heb je daar toevallig een naam bij gezien die ik zou kunnen berichten? Mag in PB uiteraard :)

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Re: stalling omgeving velp/arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:58

Nee dat niet. Volgens mij stond hij op de stalling in Gelderland aangeboden pagina.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 16:00

Daihyo schreef:
Nee dat niet. Volgens mij stond hij op de stalling in Gelderland aangeboden pagina.


Thanks, ik ga eens scrollen daar!