Wie heeft het adres of telefoon van handelaar van Nierop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SerenaxGrey
Berichten: 17
Geregistreerd: 31-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 16:27

want in 2015 hebben ze op Facebook geplaatst. dat stal Van Nierop, stal Johanna Hoeve heeft overgenomen.
Maar op internet bestaat stal Johanna Hoeve nog steeds :+

Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Wie heeft het adres of telefoon van handelaar van Nierop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:09

Maar wat wil je nou precies weten? Als je op zoek bent naar het verleden van een paard, kan ik je nu al vertellen dat dat een doodlopende straat is.

SerenaxGrey
Berichten: 17
Geregistreerd: 31-12-18

Re: Wie heeft het adres of telefoon van handelaar van Nierop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 19:13

Wat dan als ik vragen mag?

Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Wie heeft het adres of telefoon van handelaar van Nierop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:52

Ze onthouden daar niet ieder paard. Er gaan er heel veel in en uit, de kans dat hij het verleden van je pony weet is kleiner dan dat je de staat wint.

SerenaxGrey
Berichten: 17
Geregistreerd: 31-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:33

Goedendag,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om hier over uit te komen.
De naam van de eigenaar is dus Janus van Nierop...
Ik zoek de officiƫle voor naam van de eigenaar, want de voornaam Janus klopt niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen het is nog al belangrijk...

groepjes *\o/*

Babootje

Berichten: 26254
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Wie heeft het adres of telefoon van handelaar van Nierop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:01

Ik ken hem als Janus maar Janus zou een verbastering kunnen zijn van Johannes

MaybelM
Berichten: 104
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 00:13

Hi, het zijn niet 2 verschillende eigenaren. Het terrein behoord bij janus van nierop en er werkt iemand voor hem die de paarden verzorg, rijd en verkoopt )hij verkoopt af en toe zelf ook wat maar dat gaat volgensmij in overleg met haar) enzovoort. Zij heeft zelf ook paarden waar ze prive en groepslesden mee geeft. Weet dat dit alweer een jaar later is maar zag het voorbij komen doordat ik wat aan het opzoeken was.

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 09:58

MaybelM schreef:
Hi, het zijn niet 2 verschillende eigenaren. Het terrein behoord bij janus van nierop en er werkt iemand voor hem die de paarden verzorg, rijd en verkoopt )hij verkoopt af en toe zelf ook wat maar dat gaat volgensmij in overleg met haar) enzovoort. Zij heeft zelf ook paarden waar ze prive en groepslesden mee geeft. Weet dat dit alweer een jaar later is maar zag het voorbij komen doordat ik wat aan het opzoeken was.


Dat klopt! maar echt het daadwerkelijke kopen/betalen gaat nog steeds wel rechtstreeks via Janus

MaybelM
Berichten: 104
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 13:51

veerxsjimm schreef:
MaybelM schreef:
Hi, het zijn niet 2 verschillende eigenaren. Het terrein behoord bij janus van nierop en er werkt iemand voor hem die de paarden verzorg, rijd en verkoopt )hij verkoopt af en toe zelf ook wat maar dat gaat volgensmij in overleg met haar) enzovoort. Zij heeft zelf ook paarden waar ze prive en groepslesden mee geeft. Weet dat dit alweer een jaar later is maar zag het voorbij komen doordat ik wat aan het opzoeken was.


Dat klopt! maar echt het daadwerkelijke kopen/betalen gaat nog steeds wel rechtstreeks via Janus


Ja dat is waar mr inprensiepe handelt zij dus zelf niet mr heeft ze alleen dr eigen paarden met lessen enzo en doet zij de paarden verzorgen en rijden vior janus

NikeTroela

Berichten: 245
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Frederictom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 02:24

MaybelM schreef:
veerxsjimm schreef:


Dat klopt! maar echt het daadwerkelijke kopen/betalen gaat nog steeds wel rechtstreeks via Janus


Ja dat is waar mr inprensiepe handelt zij dus zelf niet mr heeft ze alleen dr eigen paarden met lessen enzo en doet zij de paarden verzorgen en rijden vior janus


Kim verkoopt nog wel heb 4 weken terug daar een hele lieve e-pony gekocht <3