Zadelmak maken Anton van der Schans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flyskyhigh

Berichten: 396
Geregistreerd: 11-02-12
Woonplaats: Den haag

Zadelmak maken Anton van der Schans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 19:28

Is hier iemand die zijn/haar paard zadelmak heeft laten maken door Anton van der Schans?
En wat vond jij hiervan?

Ik zag namelijk filmpjes voorbij komen op internet waar ik zelf mijn twijfels bij had.

Pommier
Berichten: 3377
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:12

Eigenlijk kan ik het niet helemaal goed beoordelen maar, het zou persoonlijk niet mijn keuze zijn om mijn paard door hem te laten beleren. Ik heb met hem geen ervaring met zadelmak maken, maar heb hem wel op een paard bij ons op stal zien rijden. Hij is niet bang en heel duidelijk naar het paard, maar mij iets te dwingend. In ieder geval bij dit paard. Wel ben ik het op veel punten met hem eens. Wat hij bijvoorbeeld zegt bij paarden die ergens bang voor zijn moet je niet het enge voorwerp weghalen, maar het paard er aan laten wennen. Helemaal mee eens, maar hij dwingt naar mijn mening het paard naar het enge voorwerp waardoor je veel stress opbouwt, dan trekt de tristan Tucker mij persoonlijk meer. Daarnaast zou ik mij niet zo op mijn gemak voelen als hij met mijn onbeleerde paard de straat op gaat. Bij een echt lastig paard is hij denk ik wel goed, maar daar heb ik geen ervaring mee. Dus kortweg ik zou hem niet vragen omdat mijn gevoel er niet goed bij is.

fro

Berichten: 738
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Zadelmak maken Anton van der Schans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:26

Bij twijfel niet doen. Ik weet niet waar je zit? Maar in het Noorden kan ik Alie Vegter en Natalie Buwalda aanraden.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:33