Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 21:33

swartbeessie schreef:
Oh shoot.
Broek besteld, geen reactie. Nu zie ik dit topic...

Ik hoop echt dat ik óf die broek krijg binnen niet al te lange tijd óf dat ze mn geld terug storten.


Wanneer heb je hem besteld?



swartbeessie
Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 13:21

Update, na twee weken heb ik het pakketje gekregen!
Fijne broek, blij mee.

Wellicht ben ik verwend door andere webshops - als het langer duurt dan 2/3 dagen ben ik gewend een bericht te krijgen.

Rivjenn
Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 08:01

Ik lees dit topic ook te laat. Zadeldekje besteld op 30 mei en tot op heden niets ontvangen. Ook totaal niets vernomen van hun.
Wat is dit voor zaak dat dit blijkbaar al jaren zo ongestraft aan de gang is?
Haal de site uit de lucht, laat die mensen stoppen met klanten oplichten en pak ze aan. Bizar dat dit zo kan!!

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

xLiez
Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 13:40

Rivjenn schreef:
Ik lees dit topic ook te laat. Zadeldekje besteld op 30 mei en tot op heden niets ontvangen. Ook totaal niets vernomen van hun.
Wat is dit voor zaak dat dit blijkbaar al jaren zo ongestraft aan de gang is?
Haal de site uit de lucht, laat die mensen stoppen met klanten oplichten en pak ze aan. Bizar dat dit zo kan!!


Ohjee, ik zou haar gewoon elke dag appen en bellen. Hebben wij ook gedaan toen mijn zusje haar zadel maar niet kwam (was ze vergeten te bestellen, lang verhaal). Ellende, ik heb ondertussen een andere zadelpasser. Ga geen geld meer in haar steken.

DanielleDV
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-06-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 13:59

[ED] Ervaringen westeind ruitersport. Er zijn al heel lang wisselende ervaringen, maar het lijkt altijd wel weer goed te komen. Dat bericht is uit 2015 en verwijst naar een eerdere topic uit 2012 waar het al niet lekker liep.

Ineke2
Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 15:30

Ik bestel er echt niets meer, af en toe waren ze ook ( ik weet niet of ze dat nog doet ) ook op beurzen of andere evenementen te vinden. Dan is iets kopen wat daar al ligt natuurlijk nog te doen, maar verder nee.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Rivjenn
Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 22:52

Ik heb toch nog mijn dekje ontvangen!
Moest er een maand op wachten maar gelukkig gehad

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

Ravel13
Berichten: 204
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Brabant

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 00:21

Ik heb hele goede ervaringen met Westeind. Al een paar keer een zadel daar gekocht.
Echt een vakvrouw.
Het is eenmanszaak en geen epplejeck waar je besteld en morgen in huis.
Communicatie kan beter maar verder helemaal top.

L1+16
L2+7

Ineke2
Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 05:28

Ravel13 schreef:
Ik heb hele goede ervaringen met Westeind. Al een paar keer een zadel daar gekocht.
Echt een vakvrouw.
Het is eenmanszaak en geen epplejeck waar je besteld en morgen in huis.
Communicatie kan beter maar verder helemaal top.

De communicatie kan beter? Er is helemaal geen communicatie, dat is nou juist het probleem. Ik heb ooit een zadel daar gekocht ( is ze komen passen en al. Eindstand; zadel schoof als een malle en bleek helemaal niet te passen. ) Maarja geen communicatie mogelijk, dus zadel maar weer doorverkocht en nooit meer haar laten komen. Tot zover de vakvrouw.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

xLiez
Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 07:40

Voor ons ook absoluut geen vakvrouw meer. Eerst zadel vergeten te bestellen. 15 weken na bestellen was het nog niet binnen dus ik contact met haar zoeken. Ik heb haar elke dag gebeld en geappt na 2 weken kreeg ik haar eens te pakken, ze ging het uitzoeken en zou de volgende dag terug bellen. Je raadt het al niks. Kreeg haar daarna niet meer te pakken dus vereniging er op gezet. Nou toen kwam ze snel het zadel weer opnieuw samenstellen want ze was vergeten te bestellen. Besteld, 8 weken later was het er. Waren bepaalde dingen verkeerd besteld.

Eindstand: ze moest nog een keer komen voor de nacontrole maar nooit geweest. De zaldi (echt nog bijna nieuw) staat nu te koop. Pony wil liever ergens anders onder lopen. Dus ja ik ben wel klaar met haar. En als je een afspraak hebt komt ze zo 2 uur te laat zonder bericht.

germie
Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 07:43

Zijn zij officieel Zaldi dealer? Ik zoek nog een Zaldi dealer voor wat speciaals wat niet standaard te koop is en wel op de Zaldisite staat met de prijs er bij en 'leverbaar via uw dealer', maar hier zou ik het niet durven te bestellen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

xLiez
Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 08:13

germie schreef:
Zijn zij officieel Zaldi dealer? Ik zoek nog een Zaldi dealer voor wat speciaals wat niet standaard te koop is en wel op de Zaldisite staat met de prijs er bij en 'leverbaar via uw dealer', maar hier zou ik het niet durven te bestellen.


Ja ze is zaldi dealer! Er is nog een zaldi dealer in nederland geloof ik. Zou het bij westeind niet meer aandurven haha

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 08:56

Nee, ik zou ook nooit meer daar bestellen! We hebben 11 !! maanden op ons Zaldi zadel moeten wachten.

Don't take anything for granted

Briiet
Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 09:00

Ze schijnt te werken bij een zeilmaker in Lemmer.

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 16:27

germie schreef:
Zijn zij officieel Zaldi dealer? Ik zoek nog een Zaldi dealer voor wat speciaals wat niet standaard te koop is en wel op de Zaldisite staat met de prijs er bij en 'leverbaar via uw dealer', maar hier zou ik het niet durven te bestellen.


Niet aan beginnen. Je moet bizar lang op je zadel wachten en de communicatie is 0 waardoor je in het ongewisse blijft.
Als je het zadel eenmaal hebt en er is iets mee of je wil een zadelcheck dan is er überhaupt geen communicatie meer. Ook al app, bel, mail je haar suf. Ze geeft niet thuis. Zeer onprofessioneel en ongelofelijk frustrerend.

Dees
Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 16:33

Je kunt daar prima een zadel bestellen. Die vrouw verstaat haar vak en kan een zadel goed aanmeten.
Reken op een wat lange levertijd (fabriek Zaldi gauw 3 maanden) en Lenie zal ook niet al te vlot afleveren. Maar je zadel zal goed zijn.

Het is idd jammer dat je haar zo achter de broek aan moet zitten. Ze is betrouwbaar, je wordt niet opgelicht. Het is eerder laksheid.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

xLiez
Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 16:37

Dees schreef:
Je kunt daar prima een zadel bestellen. Die vrouw verstaat haar vak en kan een zadel goed aanmeten.
Reken op een wat lange levertijd (fabriek Zaldi gauw 3 maanden) en Lenie zal ook niet al te vlot afleveren. Maar je zadel zal goed zijn.

Het is idd jammer dat je haar zo achter de broek aan moet zitten. Ze is betrouwbaar, je wordt niet opgelicht. Het is eerder laksheid.


Ja maar het is toch bizar dat je haar maanden niet kan bereiken? Ze kan inderdaad prima zadels aanmeten en is erg vriendelijk. Ze is jaren bij onze zadels geweest maar ik kon haar op een gegeven moment niet meer bereiken. Ben overgestapt op iemand anders, kostte me zoveel moeite om haar elke keer weer te appen/bellen voor ik überhaupt reactie kreeg.

Vooral toen het fout ging met het bestelde zadel etc. Ik ben TWEE maanden bezig geweest om haar te pakken te krijgen :') Ik ben niet iemand die snel opgeeft maar was er zo klaar mee. En als je het bij mij eenmaal verpest kom ik ook niet weer bij je terug, ondanks dat we trouwe klanten waren van haar.
Laatst bijgewerkt door xLiez op 02-07-23 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti
Berichten: 29348
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 16:38

Geen ervaring.
Maar als ik zo lees meet ze of goed aan, of compleet fout :D

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

germie
Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 10:25

Ik hoef niet aan te laten meten, maar wil gewoon een bepaald iets hebben. Maar ja, niet bereikbaar maakt het lastig. En er zijn helaas zo weinig Zaldi dealers.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Queijo
Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 23:14

Voor een Zaldi zadel kun je eens informeren bij Hipica. Westeind zou ik bij uit de buurt blijven tenzij je engelengeduld hebt, maar dat is dan ook weer erg vervelend als er iets mis is.

Ik heb overigens helemaal geen 3 mnd hoeven wachten op mijn zelf samengestelde Zaldi zadel.

Pura Raza Española / Oro ✨

Volg ons op instagram

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 23:19

Queijo schreef:
Ik heb overigens helemaal geen 3 mnd hoeven wachten op mijn zelf samengestelde Zaldi zadel.


Dan heb je geluk gehad! Wij 11 maanden, weliswaar in coronatijd, maar toch …

Don't take anything for granted


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers