Verkoop paard, hulp gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
0000
Berichten: 5471
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Verkoop paard, hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 18:59

Ik heb je een pb gestuurd, ik krijg ergens begin mei ook weer een plekje vrij. Kleinschalig, eerlijk en veel aandacht voor elk paard.

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.


Elisa2
Berichten: 37026
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 09:12

tengeltje11 schreef:
Waarom dan? De markt is nu zo dat er ook echt mensen komen kijken met interesse als je het paard gewoon zo aanbiedt zonder door te laten rijden toch?
En tuurlijk zal dit minder zijn dan ene perfect doorgereden paard, maar de maandelijkse kosten in een trainingstal zijn ook niet mis.


Soms is het beter voor het paard als ze even goed doorgereden worden/ zijn zodat ze een kans maken op een beter tehuisje. Niet iedereen denkt altijd alleen vanuit de portomonnee.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Wegertje
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-04-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-23 18:07

Dank allemaal voor de reacties en de vele tips. Het gaat mij er idd om dat die grote lieverd een goed huis vindt en een baasje dat niet zo geïmponeerd is, maar daar juist goed mee om kan gaan. Ik denk dat hij een grotere kans daarop maakt, als hij net iets beter is doorgereden.


Desi_2409
Berichten: 897
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 08:57

Even eens schopje omhoog.

Ik zoek ook een plek om door te trainen, maar dan in het Noorden, iemand tips.

Ze heeft nu nog een veulen aan de voet, maar over maand of 2. Wil me alvast oriënteren :)

Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dus overal!

0000
Berichten: 5471
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Verkoop paard, hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 14:42

Ik ben helaas niet bekend in het Noorden, maar als het is voor de verkoop zou ik zeker ook wat verder weg kijken. Niet alle kijkers zijn bereid ver te reizen dus dan heb je in het midden van het land misschien juist wel meer kansen.

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook en 68 bezoekers