waar paardenvrachtwagentje huren omgeving Rotterdam?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

frutsels

waar paardenvrachtwagentje huren omgeving Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 20:37

Omdat wij niet zelf in het bezit zijn van een auto welke 2 paarden kan trekken en wel graag eens samen naar het bos willen, zoeken wij een vrachtwagentje te huur voor een dagje. Nu zijn er genoeg bedrijven op internet te vinden die verhuren voor een dagje, maar deze zitten allemaal op ongeveer een uur rijden van Rotterdam. Om nu 2x een uur heen en weer te rijden om zo'n ding op te halen en weer terug te brengen voor enkel een bosritje is natuurlijk een beetje idioot. Dit geldt ook voor een huurprijs van 100 of 125 euro exclusief brandstof. Dus ik dacht ik waag het hier eens. Komt ie:

Wie kent iemand met een paardenvrachtwagentje (of heeft er zelf 1) voor 2 paarden die voor een leuke prijs een dagje gehuurd kan worden in de directe omgeving van Rotterdam? Het zijn 2 brave paarden welke doodstil op de trailer staan.

cissy

Re: waar paardenvrachtwagentje huren omgeving Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:49

Hulp bij trailerlaad problemen, kijk op http://www.horse-assist.nl

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:02

Citaat:
Omdat wij niet zelf in het bezit zijn van een auto welke 2 paarden kan trekken

*****knip

Het zijn 2 brave paarden welke doodstil op de trailer staan.

Welke is die en is die welke?

'Those we loved don't go away... They walk beside us...every day
Unseen, unheard , but always near... still Loved , still missed and still so dear

https://www.facebook.com/Van-het-Echwel ... 913319721/

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 19:42

cissy schreef:
[TAO] Tweepaards vrachtauto's, vraag goed door naar echt gewicht

Er mogen zelden twee paarden in zo'n vrachtwagentje. Vraag dus van tevoren goed naar het laadvermogen. Weet ook wat de twee paarden wegen en tel jezelf, je meerijder en alle spullen erbij op zodat een goed past.

Dat wist ik niet! Goede tip!
Nog steeds op zoek naar suggesties. Iemand?

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 19:54

kijk eens op fb bij paardenwagen verhuur Sandrinah

De grootste en goedkoopste ruitersportwinkel (en webwinkel) van de regio!!!: http://www.horsetopshop.nl

I stepped on a cornflake, does that make me a Cereal killer?

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-19 07:08

Die had ik idd al gevonden. Maar 125 euro per dag vind ik toch echt te gortig voor een buitenritje :(

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 07:59

frutsels schreef:
Die had ik idd al gevonden. Maar 125 euro per dag vind ik toch echt te gortig voor een buitenritje :(

Nou, dan zul je weinig bosritjes maken want dat is een vrij normale prijs. Het alternatief van een dikke bestelbus met tweepaards erachter ligt in dezelfde lijn.

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-19 19:52

ikke schreef:
frutsels schreef:

Nou, dan zul je weinig bosritjes maken want dat is een vrij normale prijs. Het alternatief van een dikke bestelbus met tweepaards erachter ligt in dezelfde lijn.

Ik vind het toch echt heel veel geld eigenlijk. Ik weet dat er ook tarieven zijn van rond 75 euro, dat vind ik dan nog net acceptabel. Die zoek ik dus eigenlijk in regio Rotterdam.
Er is er ook 1 van 60 euro alleen dat is in Hoeven en om 2x een uur heen en weer te rijden om zo'n ding op te halen en weg te brengen voor een bosritje is ook zowat. Vandaar mijn vraag of er ook een dergelijke aanbieder is in regio Rotterdam

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie