Nala schreef:Leuk!
Ik twijfel weer ontzettend. Het lijkt me super gaaf, maar ik ben al 2 keer ingeloot maar heb dan toch besloten me af te melden.
Ik rijd super graag lange buitenritten dus dat is gaaf, maar mijn merrie is onvriendelijk richting andere paarden. Als andere paarden inhalen/voorbij komen is het echt oren plat in de nek en uit willen halen / willen bijten. Ik krijg haar wel onder controle gehouden, maar weet niet zeker hoe dit is als iemand super kort langs komt of “tegen ons aan” rijdt. Ik ben dus “bang” dat de andere ruiters/menners hun paarden niet helemaal onder controle hebben, of onbeschoft inhalen (ik zie vaker op filmpjes van de vierdaagse mensen heel kort/snel inhalen). Ik heb dus geen zin om meer op een pissige pony te moeten letten dan op de mooie omgeving / de mooie rit.
Hoe zien jullie dit?
Nala schreef:Leuk!
Ik twijfel weer ontzettend. Het lijkt me super gaaf, maar ik ben al 2 keer ingeloot maar heb dan toch besloten me af te melden.
Ik rijd super graag lange buitenritten dus dat is gaaf, maar mijn merrie is onvriendelijk richting andere paarden. Als andere paarden inhalen/voorbij komen is het echt oren plat in de nek en uit willen halen / willen bijten. Ik krijg haar wel onder controle gehouden, maar weet niet zeker hoe dit is als iemand super kort langs komt of “tegen ons aan” rijdt. Ik ben dus “bang” dat de andere ruiters/menners hun paarden niet helemaal onder controle hebben, of onbeschoft inhalen (ik zie vaker op filmpjes van de vierdaagse mensen heel kort/snel inhalen). Ik heb dus geen zin om meer op een pissige pony te moeten letten dan op de mooie omgeving / de mooie rit.
Hoe zien jullie dit?
turtlelito schreef:Ik ga ook weer inschrijven........ Een paar jaar niet meegedaan, dus ik moet in ieder geval wachten op de tweede loting..... Zo lang nog, en ik heb er zo'n zin in :o . Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen...... Maar een nieuw topic is al heel leuk, kijken wie er allemaal weer plannen om mee te doen.
Jets schreef:Oeps, er zijn blijkbaar wat mails blijven hangen. Vandaar dat niet iedereen een mail gehad heeft. We gaan kijken of het opgelost kan worden en anders is er dus ook geen paniek :)
Ik kom gezellig weer bij Yvonne, top plekje :D
Otti1977 schreef:Jets schreef:Oeps, er zijn blijkbaar wat mails blijven hangen. Vandaar dat niet iedereen een mail gehad heeft. We gaan kijken of het opgelost kan worden en anders is er dus ook geen paniek :)
Ik kom gezellig weer bij Yvonne, top plekje :D
Wordt weer gezellig..
Maar nu heb ik geen plek meer hoor! Heb er 7 totaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers