30 augustus EquiDay

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
callippo
Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

30 augustus EquiDay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-20 12:58

Na alle afmeldingen éindelijk weer een lichtpuntje. Een evenement dat wél door mag gaan (voorlopig althans, als de situatie het toelaat)

Ik weet dat veel mensen het er niet mee eens zullen zijn, maar ik denk ook dat alle grote verzamelingen in de buitenlucht wel bewezen hebben dat het risico op besmetting in de open lucht nihil is. Zéker als je daar ook nog eens afstand houdt.

Daarom is er op 30 augustus een buiten-editie van EquiDay in Ermelo. Met een maximum van 1500 bezoekers op 3 hectare. Alles in de gezonde buitenlucht (ook catering en toiletten, nouja, in individuele hokjes natuurlijk, we sturen je niet met een schepje het bos in ;-) )
Lekker een dagje paardvriendelijke inspiratie opdoen en veilig shoppen-op-1,5m-afstand.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


Laurora
Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Re: 30 augustus EquiDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 13:25

Ik ga met een goede vriendin, mits wij (of onze naasten) niet in de tussen tijd symptomen krijgen.
we zullen ons daar braaf aan de 1,5m regel houden en voor de zekerheid mondkapjes dragen.
ik ben blij dat het buiten plaats kan vinden, dat geeft mij een relatief veilig gevoel.
Normaal vermijd ik dit soort evenementen omdat ik erg slecht met grote aantallen mensen om kan gaan, dit is voor mij een manier waarop ik toch een keer zoiets kan doen.
We kijken er heel erg naar uit!
Nu nog hopen dat het weer mee wil werken :D

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

callippo
Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: 30 augustus EquiDay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-20 10:03

Oh, kijk, dat is ook een mooi voordeel van een buiteneditie :-)
Fijn dat je nu een keer kan komen, Laurora!

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

Em_
Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: 30 augustus EquiDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 20:41

Leuk!
Zijn er nog paarden nodig voor bepaalde demo's? :)

callippo
Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-20 14:52

Em_ schreef:
Leuk!
Zijn er nog paarden nodig voor bepaalde demo's? :)


Deelnemende paarden hebben we via andere kanalen geworven.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker