Longines Champions Tour 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Longines Champions Tour 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-19 23:54

Ik kon geen topic vinden over deze gave competitie. Heb vanavond weer genoten op Eurosport van de LGCT Stockholm en vroeg me af of er meer volgers zijn van zo ongeveer de enige competitie die op tv wordt uitgezonden.

Het maakt me ook nieuwsgierig naar 'achter de schermen' van deze grote internationale wedstrijden. Die paarden worden van hot naar her gevlogen. De meeste ruiters hebben er minimaal 2 mee. Mogen ze hun prijzengeld zelf houden of moeten ze daarmee ook bijdragen aan alle kosten? Of is alles helemaal gesponsord door staleigenaren/sponsors? Hoeveel zou dat eigenlijk kosten die paarden door de lucht vervoeren van Shanghai tot Miami? Maar binnen Europa zal er ook met het vliegtuig worden gereisd lijkt me gezien de korte tijd die er tussen de concoursen zit.

Kortom, wie heeft leuke achtergrondweetjes of wil gewoon kletsen over de LGCT wedstrijden, de ruiters en hun geweldige paarden?


sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Longines Champions Tour 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:48

Ik werk altijd mee in VW bij de LGCT en andere concoursen op dat terrein dus zit altijd wel dicht bij het hol van de leeuw, aangezien het ook vanaf daar georganiseerd wordt. :)

Het verschilt per ruiter of ze het prijzengeld mogen houden. Verder doet niet iedere ruiter elke wedstrijd van LGCT mee. En er zijn op YT filmpjes te vinden over paarden transport!


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Longines Champions Tour 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 09:17

Hee leuk, toch een reactie! ;)

Wat leuk dat je op Valkenswaard werkt. Ik weet dat de ruiters niet alle LGCT's meerijden, ze zullen vanwege de reistijd vast wel 'ns wat overslaan. Dat wie in Miami meedoet niet helemaal naar Shanghai gaat en v.v.

Ik ken de filmpjes van paardentransport, maar vroeg me meer af hoe het gaat bij zo'n groot deelnameveld: huren die dan gezamenlijk een vliegtuig af of boekt iedereen z'n eigen tickets. Die dingen.

Kun je voor Valkenswaard lastminute nog aan tickets komen? Ik overweeg te gaan, maar niet als het een hittegolf is of alleen maar regent.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers