Equitana Indoor 2019

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Perryx
Berichten: 2501
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:39

Iemand al enig idee of rwuitana volgend jaar maart wel door gaat ivm corona ?


Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:27

De outdoor van dit jaar gaat iig niet door. -O- Maar dat was in de lijn der verwachting. Alle grote evenementen gaan niet door.

https://www.equitana-openair.com/nl/

Er komt een digitale versie in augustus:
https://www.equitana-openair.com/@home/nl/

Als corona geen roet in het eten gooit komt er vast een indoor op 13 t/m 21 maart. Alleen dan mss met minder bezoekers ivm de 1,5m en indoor is meer risico dan outdoor. :=

It's not how good you are, but how good you want to be!

Dallista
Berichten: 4417
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:07

Het staat in elk geval op de planning van de organisatie en dus mijn kalender. Maar mijn vaste hotelletje was al volgeboekt voordat ik bedacht dat het wel eens handig zou zijn om te reserveren. :-(

MelanieB
Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:29

Ik wacht sowieso maar even met reserveren... er is natuurlijk een vrij grote kans dat equitana indoor ook niet door gaat... maar hoef niet perse dichtbij te zitten dat scheelt.
Outdoor vond ik toch al nooit wat aan, maar de indoor versie kijk ik toch altijd weer naar uit!

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:30

En het is in duitsland dus als de grenzen weer dichtgaan omdat we weer een opleving hebben (wat wel te verwachten) kunnen wij er ook niet heen.

Jammer, maar ik blijf duimen, ik heb namelijk nu een goede vriendinnen groep en we waren van plan om bij CenterParcs een huisje in limburg te huren en dan 1 of meerdere dagen naar indoor te gaan. Dit deed ik de afgelopen jaren alleen maar het veel gezelliger moet een groepje (4man)

Duimenduimenduimen want het is nog geen maart 2021. Maar ik ga, zodra het kan, kaartje kopen. Dan is dat in ieder geval geregeld hahahaha

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Cowgirl
Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 18:17

Eigenijnlijk zou de titel van dit topic ff angepast moeten worden naar Equitana 2021.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jet
Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:03

Volgens mij wordt er een nieuw topic geopend als er kaarten gereserveerd kunnen worden, met alle info gekopieerd uit het eerste bericht van dit topic. Dus we zullen nog geduld moeten hebben en het tot die tijd met dit topic gaan doen.
Ik zou er wel graag weer naar toe willen gaan, maar ik heb er geen idee van hoe ik er tegen die tijd financieel voorsta. Wat corona-tegenslagen de afgelopen tijd, dus echt geen kans nu om te sparen, nog een aantal grote uitgaven die me te wachten staan de komende tijd, dus ik wacht wel af hoe het gaat lopen.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

xLiez
Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-20 21:42

Ik kan het topic helaas niet meer aanpassen anders had ik de titel aangepast.

Ik twijfel of de Equitana wel door gaat, is een hele organisatie en ik denk dat ze daar al vroeg mee beginnen. Mensen over de hele wereld komen daar en 1,5 meter afstand houden daar is best lastig. Of ze moeten echt heel weinig kaarten verkopen per dag zodat ze die afstand wel halen. Ik heb in ieder geval nog geen hotel geboekt, als we gaan dan maar met de auto en dan dezelfde dag weer naar huis.

Nala
Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:28

Ik denk dat het tegen dezelfde kaartprijs niet te betalen is voor de organisatie, en peperduur wordt voor de bezoekers als ze met het 1,5m afstand aantal bezoekers toch dezelfde winst willen draaien...

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 07:05

We zullen het gaan zien. Gewoon maar even in de gaten houden.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

JanneJ2001
Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:32

Vergeet niet dan in heel veel landen de 1,5 m regel niet geld. Nederland is daar momenteel koning in

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:53

We weten niet hoe deze crisis gaat verlopen, dus ik denk dat we ook niet zo ver naar de toekomst kunnen kijken helaas

Billini❤️❤️

Cowgirl
Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:17

JanneJ2001 schreef:
Vergeet niet dan in heel veel landen de 1,5 m regel niet geld. Nederland is daar momenteel koning in


Mag toch hopen dat we volgend jaar maart van die 1,5 meter regel af zijn. Het is nu al bijna niet meer te doen.

Als het volgend jaar doorgaat ga ik gewoon heen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:42

Als het volgend jaar veilig genoeg is wil ik idd wel gewoon gaan. Gelukkig volgend jaar ook het WK waar ik al kaartjes voor heb dus mss helemaal niet nodig om naar Equitana te gaan voor het shoppen. Alle belangrijke stands staan wss dan toch wel op het WK.

It's not how good you are, but how good you want to be!

Cowgirl
Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:07

Is het WK in Aken? Daar wil ik ook nog wel eens een keertje heen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:08

Nee, ik ga naar een ander WK. In Herning, Denemarken. :D

It's not how good you are, but how good you want to be!

Dallista
Berichten: 4417
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 05:07

Bagheera_206 schreef:
Nee, ik ga naar een ander WK. In Herning, Denemarken. :D

IJslanders, toch? Gaaf hoor. Ik ben een dagje geweest toen het hier in NL was. Beste impulsieve beslissing aller tijden, wat een genot!

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 06:57

Dat was al weer in 2017. Uiteraard de hele week geweest. Vorig jaar was het in Berlijn en alleen het finale weekend geweest en voor Herning heb ik wel weer gewoon een kaartje voor de hele week. 8-)

Even fingers crossed voor Corona, maar daar dan maar shoppen... :D

It's not how good you are, but how good you want to be!

Dallista
Berichten: 4417
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 07:21

OT: Ik was helemaal niet bekend met IJslander wedstrijden, maar zag het hier voorbij komen, en toen bleek het ook nog eens heel makkelijk toegankelijk (ik ben wedstrijden als Aken gewend, dan koop je niet even “zomaar” een toegangskaartje, haha) en dichtbij, dus toen toch maar de gok gewaagd.
Hoop dat ze snel weer een keertje hierheen komen, dan ga ik zeker meer dagen!

Fingers crossed dat het volgend jaar doorgaat in Herning!

Cowgirl
Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 08:05

Bagheera_206 schreef:
Dat was al weer in 2017. Uiteraard de hele week geweest. Vorig jaar was het in Berlijn en alleen het finale weekend geweest en voor Herning heb ik wel weer gewoon een kaartje voor de hele week. 8-)

Even fingers crossed voor Corona, maar daar dan maar shoppen... :D


Ohh maar dat is eigenlijk nog beter :P :D

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 12:30

Dallista schreef:
OT: Ik was helemaal niet bekend met IJslander wedstrijden, maar zag het hier voorbij komen, en toen bleek het ook nog eens heel makkelijk toegankelijk (ik ben wedstrijden als Aken gewend, dan koop je niet even “zomaar” een toegangskaartje, haha) en dichtbij, dus toen toch maar de gok gewaagd.
Hoop dat ze snel weer een keertje hierheen komen, dan ga ik zeker meer dagen!

Fingers crossed dat het volgend jaar doorgaat in Herning!


Ja, IJslanders is allemaal nog niet zooo supergroot, maar WK is eigenlijk best groot en alle handige standjes staan er in het strodorp. <3

It's not how good you are, but how good you want to be!

ikke
Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 12:39

Bagheera_206 schreef:
Dallista schreef:
OT: Ik was helemaal niet bekend met IJslander wedstrijden, maar zag het hier voorbij komen, en toen bleek het ook nog eens heel makkelijk toegankelijk (ik ben wedstrijden als Aken gewend, dan koop je niet even “zomaar” een toegangskaartje, haha) en dichtbij, dus toen toch maar de gok gewaagd.
Hoop dat ze snel weer een keertje hierheen komen, dan ga ik zeker meer dagen!

Fingers crossed dat het volgend jaar doorgaat in Herning!


Ja, IJslanders is allemaal nog niet zooo supergroot, maar WK is eigenlijk best groot en alle handige standjes staan er in het strodorp. <3

Het is natuurlijk ook wel een specifiek wereldje.

Maar dat toegankelijke heb ik altijd wel kunnen waarderen. Indertijd nog weleens met een hele bekende hengst geknuffeld; gewoon bij iemand op stal waar je gewoon kunt komen en gewoon vriendelijk te woord gestaan wordt en die clinics voor je samenstelt tegen prijzen die gewoon betaalbaar zijn.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 14:33

Denk dat alle specifieke takken van paardensport dat allemaal wel hebben op hun eigen manier. :)

Daarom wel altijd blij met Equitana. Daar hebben ze vaak wel wat IJslander spul enzo.

It's not how good you are, but how good you want to be!

fjordjes
Berichten: 11966
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:23

Ik schop even het topic omhoog. Is het al bekend of het doorgaat? Als ik op, Facebook kijk zie ik dat ze wel steeds een nieuw iets plaatsen erover. Wil volgend jaar heel graag gaan.

Nala
Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:32

fjordjes schreef:
Ik schop even het topic omhoog. Is het al bekend of het doorgaat? Als ik op, Facebook kijk zie ik dat ze wel steeds een nieuw iets plaatsen erover. Wil volgend jaar heel graag gaan.


Dit jaar is het online, wat volgend jaar is weet ik niet.

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 0 bezoekers