Equitana 2017

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (61%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
18 (5%)

Totaal aantal stemmen: 349


Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 00:51

Deeskuh88 schreef:
Ze zei dat ze van Venray kwam wat verklaarde waarom ze zo goed Nederlands sprak. Maar betwijfel of ze er nog steeds woont, dus dat is geen doen. Ach, het is ook geen wereldramp. Ben alleen aardig fan van hun truffel- en chilikaas. Had dus gehoopt nog ergens hun naam te kunnen vinden, maar zo niet: Pech gehad.

Ik weet welk kraampje je bedoeld, zal eens ff wat research doen.
Chili- en truffelkaas van de Zuivelhoeve zijn trouwens ook erg lekker ;) Maar weet niet of dat enkel hier in de regio zit..


Lukasje
Berichten: 11147
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 01:09

Deeskuh88 schreef:
Ze zei dat ze van Venray kwam wat verklaarde waarom ze zo goed Nederlands sprak. Maar betwijfel of ze er nog steeds woont, dus dat is geen doen. Ach, het is ook geen wereldramp. Ben alleen aardig fan van hun truffel- en chilikaas. Had dus gehoopt nog ergens hun naam te kunnen vinden, maar zo niet: Pech gehad.


Oh ... truffelkaas ... héérlijk! Die heb ik ook een poos terug ergens gegeten en ben er ook naar op zoek!

Don't take anything for granted

baudyh
Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:34

Ik heb ook kaas gekocht die zat in dat Oostenrijkse restaurant.

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.

Mette
Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:28

Cryssie schreef:
[ [url=m/yDf8jD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die frontriem is echt prachtig!! Welke stand heb jij hem laten maken? Ik heb me suf gezocht op Equitana maar ik kon hem niet vinden :(
Mijn quote gaat lekker -O-

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 00:38

Mette schreef:
Cryssie schreef:
[ [url=m/yDf8jD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die frontriem is echt prachtig!! Welke stand heb jij hem laten maken? Ik heb me suf gezocht op Equitana maar ik kon hem niet vinden :(
Mijn quote gaat lekker -O-


Geen idee hoe het heet. Het was in rijhal 3 in het midden. Dank je ☺

fjordjes
Berichten: 11966
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 00:58

Ik heb nog eens zitten zoeken op die kaas truffel mensen en ik kan iets vinden en dan staat er Venray-heide. Heide is een plaatsje in de gemeente Venray. Nu woon ik zelf daar dichtbij maar ik weet daar zo niets met kaas en truffels.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 01:16


Mette
Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 06:59

Cryssie schreef:
Geen idee hoe het heet. Het was in rijhal 3 in het midden. Dank je ☺


Oke dankjewel!

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:02

Wat lief dat jullie allemaal zo meezoeken! @baudyh: Ik denk dat we dan dezelfde kraam voor ons hebben. Ben er inmiddels achter dat ze bij Hotel Edelweiss inzaten, tegenover Mariposa, met die sieraden. Nu nog in mijn beste Duits dat hotel proberen te mailen. Wie weet dat zij dat weten.
Ik heb overigens ook wel eens heerlijke kaas gekocht in Hamont-Achel in Belgie. Mijn mans tante woont daar. Maar dan is voor mij vanuit Venlo Venray toch echt dichterbij.

xLiez
Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:05

Mijn Equitana dekjes en frontriem even gepast vandaag *\o/* wou de blauw/bruin gestreepte eerst niet meenemen omdat ik wel genoeg dekjes heb maar hij staat zo leuk!
[ img ]
[ img ]

maessie
Berichten: 5719
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:22

Gaaf Lisanne! Vind beide kleuren erg mooi passen!

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Alexandra__
Berichten: 1942
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Wachtum (ZO-Drenthe)

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:44

Weet iemand nog hoe die stand heette met die vossenjacht jasjes? Ze hadden ook anatomisch gevormde hoofdstellen... Hal 5 dacht ik

Mr. Blue: Z2 + 15 eindstand
Aktief's Deluxe W.: sport + ster Z2+1 Make My Day Deluxe v. Ferdeaux is geboren <3
Gisimone L2 + 11 Drachtig van Governor (v. Totilas) 8 april 2018

lovey_ou
Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 15:34

Wilde mijn aankoopjes ook nog even laten zien! :D

[ img ]

[ img ]

Snap echt niet hoe sommige aan zoveel samples komen. Vragen jullie er dan gewoon naar ofzo? :')


Viel overigens wel wat tegen in vergelijking met vorig jaar. Wilde graag een horsewear deken. Scheen 1 stand te zijn, zag iemand met een deken voorbij komen en daar had ik het aan gevraagd maar kon de stand niet vinden. Ook het aanbod in bruine hoofdstellen was zeer minimaal dacht dat ik op de vorige editie wat meer had gezien. Wilde graag een brede neusriem met wit onderlegd. De 2 hoofdstellen die ik had gezien in bruin waren met lak. -O-

[ITP] Mijn eerste aanwinst! Amy haar bokt debuut
                    <3

What makes you different, makes you beautiful!

MelanieB
Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:06

Ik heb heel veel mooie bruine hoofdstellen in overvloed gezien, heb je toch niet helemaal goed gekeken :))

Die spaarpot is geweldig <3

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023

LiindseyV
Berichten: 548
Geregistreerd: 06-08-13
Woonplaats: Leopoldsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:11

Ik toon ook nog graag even mijn aankopen!
Alles echt goedkoop kunnen krijgen, buiten de laarzen dan maar dat moet dan maar <3

[ img ]
[ img ]

Aslono ~ onbekend ~ Pensioen
Siebert van de Cobbe ~ Beart 411 x Adel 357 ~ Dressuur B+8
Hannes ~ Adel 357 x Haitse 425 ~ Veulen

lovey_ou
Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:50

MelanieB schreef:
Ik heb heel veel mooie bruine hoofdstellen in overvloed gezien, heb je toch niet helemaal goed gekeken :))

Die spaarpot is geweldig <3

Echt? :oo gecombineerd met wit onderlegd?? Heb er denk max 3 gezien maar alles was lak. Alles zonder lak was bruin onderlegd en tevens geen mooie kwaliteit :')

[ITP] Mijn eerste aanwinst! Amy haar bokt debuut
                    <3

What makes you different, makes you beautiful!

baudyh
Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 21:30

Deeskuh88 schreef:
Wat lief dat jullie allemaal zo meezoeken! @baudyh: Ik denk dat we dan dezelfde kraam voor ons hebben. Ben er inmiddels achter dat ze bij Hotel Edelweiss inzaten, tegenover Mariposa, met die sieraden. Nu nog in mijn beste Duits dat hotel proberen te mailen. Wie weet dat zij dat weten.
Ik heb overigens ook wel eens heerlijke kaas gekocht in Hamont-Achel in Belgie. Mijn mans tante woont daar. Maar dan is voor mij vanuit Venlo Venray toch echt dichterbij.


Ik had daar ook kaas gekocht en kwam er achter dat ik het kaartje wat erbij zat nog heb
Geen idee of dat ook van de kaas is maar dat kaartje hebben ze erbij gedaan
Stuur je wel ff Pb

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:31

Dankje, baudyh! Pb ontvangen en gereageerd :) Niet echt meer online geweest, sorry.
[ img ]
Dit waren trouwens mijn bandages. Had ze voor de foto alleen even omgedaan om te kijken hoe of wat. Foto van het dekje krijg ik op een of andere manier niet gevonden en geupload. Is in elk geval met hetzelfde roze en bruin. Die had ik de eerste dag Equitana al gekocht en maar goed ook... Tweede dag dat ik ging waren ze op. Toen voor ponylief alleen een kruidenliksteen gekocht. Die ze inmiddels heeft kwijtgemaakt :P

germie
Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:45

Weet niemand de naam van dat bittenstandje?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

annelieke92
Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 13:43

germie schreef:
Weet niemand de naam van dat bittenstandje?


Ik ben er niet geweest maar Nijland uit Ruurlo stond ook vaak op de beurs. Alleen is die nu overgenomen door Country Lochem. Volgens mij doen ze nog steeds de beurs maar hebben geen fysieke winkel meer. Wellicht kan je het bij Country Lochem proberen.

Wilskracht's Elan P (Wilskracht x Ganges) Dressuur B+29 | L1+29 | L2+16
Parinda Cobra (aka Danté) (Amethist x Zep) SPORT-DRESSUUR in memoriam

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:23

annelieke92 schreef:
germie schreef:
Weet niemand de naam van dat bittenstandje?


Ik ben er niet geweest maar Nijland uit Ruurlo stond ook vaak op de beurs. Alleen is die nu overgenomen door Country Lochem. Volgens mij doen ze nog steeds de beurs maar hebben geen fysieke winkel meer. Wellicht kan je het bij Country Lochem proberen.


Dat zou wel eens kunnen kloppen! Die man vertelde ook dat ze alleen nog beurzen deden en geen winkel hadden!

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:36

Bij deze even een oproepje in dit topic. In de hoop dat jullie de naam van de winkel nog kunnen herinneren. Ik ben namelijk haar kaartje kwijt geraakt want ik wilde het hoofdstel wat ik zocht (en waar ik geen contact geld meer voor had :') ) na bestellen.

Ik ben opzoek naar de verkoper van dit hoofdstel. Stand was te vinden op de bovenste verdieping van EQ en stond ergens in het midden (dus niet tegen een muur ofzo) Was (als het goed is) een duitse zaak. Heb ook al zitten rond te kijken op de uitbaters die aanwezig waren maar ik herkende zo 1 2 3 geen enkele naam van het kaartje wat ik had gekregen. Ik had al eerder een oproepje gekregen en kreeg toen de tip om het hier ook te posten. Enkele bokkers konden zich het hoofdstel/kraampje herinneren maar wisten ook geen naam.


[ img ]

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Duality
Berichten: 3838
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:49

Loesdau?

Jet
Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:53

Laatst bijgewerkt door Jet op 03-05-17 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Drico
Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:58


Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers