Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kyrkelover
Blogger
Berichten: 9293
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 15:47

Ik ben er ook weer, maar dan om te werken.
Werk nu voor het 4e jaar op de beurs, alleen de meeste zullen mij niet zien omdat ik achter bij de stallen ben.



kyrkelover
Blogger
Berichten: 9293
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:49

fjordwijk schreef:
fjordwijk schreef:
Wij hebben wel laarzen, een restpaar , dubbele longe, frontriem en zijn in beraad voor beschermers :=

En een reflectiehalsriem, neckrope en de beschermers niet gekocht. Wel gratis een ruiteratlas gekregen. *\o/*
Moesten jullie ook een parkeerkaart kopen? Volgens mij de eerste keer dat we dat moesten.

Dat is inderdaad nieuw, waarom hoe of wat weet ik niet.

kyrkelover
Blogger
Berichten: 9293
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:36

Dit parkeergeld komt niet vanuit de organisatie van de Reitsportmesse, maar vanuit het park waar de Reitsportmesse georganiseerd wordt.
Wel was het wellicht handig geweest als hier iets beter over gecommuniceerd was.
Wel vind ik persoonlijk nog steeds dat de entree + parkeergeld een schijntje is ten opzichten van wat je op vele andere evenementen betaald.
Maar als ik het hier zo lees is het betalen an sich niet het probleem, maar eerder dat het niet duidelijk gecommuniceerd was.

kyrkelover
Blogger
Berichten: 9293
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:07

De parkeerkaart had je nu natuurlijk ook nodig om überhaupt van het terrein af te komen door de slagbomen die er geplaatst zijn.
Deze slagbomen waren er eerder natuurlijk ook niet.
Ik was dan ook erg verbaasd toen ik de eerste ochtend daar aan kwam om te gaan werken dat er in een keer slagbomen waren haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers