Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:09

In de openingspost staat 8-10 oktober, maar volgens mij is het 8-10 november.

Ik overweeg om te gaan. Heb nog een paar fijne rijlaarzen nodig, type praktisch en comfortabel. Maar dub of ik dan daarvoor naar die beurs ga of morgen gewoon even naar de Kramer Megastore rij...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 15:48

Maar waar zouden jullie heen gaan voor een setje nieuwe rijlaarzen? Kramer of daar?


Anoniem

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:08

Divoza heeft echt niks en EJ ook niet. Daar ben ik al geweest. Ik zoek namelijk type comfortabel, degelijk en zonder dressuurboog. Ik ben gewoon geen fan van die puntneuzige kachelpijpen met stomme flap naast je knie zoals ze laarzen tegenwoordig maken. :D Maar ik ga dus vrijdag naar Kalkar. Eens kijken of ik daar wat kan vinden. En wie weet loop ik ook nog tegen een fijne singel van 100cm aan. Die zijn ook al zo zeldzaam. Een paar leuke crossbeschermers voor ponypootjes zijn ook nog welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:28

hannaengolda schreef:
safina schreef:
Divoza heeft echt niks en EJ ook niet. Daar ben ik al geweest. Ik zoek namelijk type comfortabel, degelijk en zonder dressuurboog. Ik ben gewoon geen fan van die puntneuzige kachelpijpen met stomme flap naast je knie zoals ze laarzen tegenwoordig maken. :D Maar ik ga dus vrijdag naar Kalkar. Eens kijken of ik daar wat kan vinden. En wie weet loop ik ook nog tegen een fijne singel van 100cm aan. Die zijn ook al zo zeldzaam. Een paar leuke crossbeschermers voor ponypootjes zijn ook nog welkom.


Oh sorry, ik dacht je zoekt 'gewone' rijlaarzen. Maar ik denk dat je dan op de beurs wel goed zit hoor!

Ik heb 2 paar 'gewone' rijlaarzen en sinds kort deze erbij https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... YEEALw_wcB

Zijn lekker warm, je kan ermee rijden en ze zitten ontzettend lekker!! Misschien is dat iets voor je?


Dat komt zeker wel in de richting van wat ik zoek! Alleen het liefst niet gevoerd en als ze toch gevoerd zijn, geen synthetisch materiaal. Kieskeurig ben ik he? :D
Voor wie suggesties heeft voor fijne boogloze laarzen, is er trouwens een topic: [RUI] Rijlaarzen zonder dressuurboog

Nog twee dagen werken, dan mag ik naar Kalkar. *\o/*

Anoniem

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:45

Jammer, Mando. Klinkt als een verstandig besluit, maar het lijkt me wel erg rot om dingen die je graag wilt niet te kunnen.

Anoniem

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:58

Dan hoop ik dat je geniet van je mooie poetstas en even goed uitrust, Mando!

Anoniem

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 08:36

Ik ga zo op pad **\O/**

Anoniem

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:20

Rijjasje voor een tientje, wedstrijdshirt voor een tientje, jodphurlaarsjes, dekje, ponyteugels...

Eh...waar ging ik ook weer voor? Laarzen. Die dus niet. :D

Anoniem

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:29

Ik zei nog in de auto tegen mezelf: geen dekje, je mag geen dekje kopen.

:oo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers