Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-19 11:10

Hoi Hoi,

Van 8 tot 10 oktober is weer de jaarlijkse paardensportbeurs Niederrhein in Kalkar.
Ik ben heel erg enthousiast over deze beurs en ben er al 2 keer geweest!

3 hallen vol met allerlei paardenspullen, daarnaast ook 2 (of 3) kleine showringen waar de hele dag door shows worden gegeven. En dat allemaal voor een kaartje van 8 euro! (10 euro aan de deur)

De beurs is dus in Kalkar wat in Duitsland ligt. Ik woon zelf in de buurt van Arnhem en rij ongeveer 45 min, ideaal!! :D

Omdat de beurs in Duitsland is zijn er ook heel veel Duitse standhouders, dat betekent dat je bijna (of eigenlijk overal) contant moet betalen. Er is ook geen geldautomaat aanwezig dat vind ik het enige nadeel van de beurs. Maar wel 3 hallen vol met leuke artikelen met beursprijzen! _/-\o_

Dingen die ik er elk jaar koop: paardensnoepjes bij de stand van Dressy. Hier kun je je emmers zelf samen stellen met allerlei snoepjes in verschillende smaken, zonder suiker etc. Mijn paarden vinden deze altijd erg lekker en ben erg te spreken over Dreesy! :)

Ik ben heel erg benieuwd of iemand van jullie wel eens op deze beurs is geweest en wat jullie ervan vonden, en gaan jullie dit jaar weer?

De website voor geïnteresseerden; www.https://www.reitsportmesse-niederrhein.de/


hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-19 12:42

Mando schreef:
Ik ga ook weer voor het 3e jaar.
Koop er altijd mijn vrolijke dekjes.

Leuk!! Welke dag ga je? :)

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-19 12:43

xVerax schreef:
Je bedoelt november denk ik :D

Ik ben vorig jaar ook geweest en verwacht dit jaar ook weer te gaan, was erg leuk!


Uh oeps ja november inderdaad hahahah


hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-19 15:48

Mando schreef:
Op zaterdag


Leuk!! Wij waarschijnlijk ook :D

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-19 10:12

rayoow schreef:
Ik heb vrijkaarten via fb gewonnen :D kaarten zijn voor de vrijdag dus die dag gaan we


Dan is het al helemaal leuk!! *\o/*

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-19 13:53

Jet schreef:
Ik ben vorig jaar geweest en zou dit jaar best weer willen gaan, maar ik weet niet of ik het rond kan breien. Was het vorig jaar op zaterdag erg druk? Wij waren op vrijdag en dat zou dit jaar mijn voorkeur ook hebben, maar dan moet ik een dag vrij nemen en zaterdag ben ik al vrij, dus dat zou me beter uitkomen.

Vorig jaar vond ik het erg leuk, er is veel afwisseling in de stands en in de demo's, en volgens mij heb ik toen ook nog een lezing gevolgd ergens.


Ik was vorig jaar op zondag, en ja het was best wel druk. Maar ik vond het nog prima te doen. Ik weet niet beter van de Equitana, daar is het ook altijd erg druk. Maar als je lekker op je gemakje wil gaan zou ik toch proberen of je vrijdag kan gaan!

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-19 08:48

safina schreef:
Maar waar zouden jullie heen gaan voor een setje nieuwe rijlaarzen? Kramer of daar?


Dan zou ik echt naar de beurs gaan, bij kramer hebben ze heel weinig keuze vind ik qua laarzen. Kun je beter naar Loesdau, Ej of Divoza

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-19 09:13

safina schreef:
Divoza heeft echt niks en EJ ook niet. Daar ben ik al geweest. Ik zoek namelijk type comfortabel, degelijk en zonder dressuurboog. Ik ben gewoon geen fan van die puntneuzige kachelpijpen met stomme flap naast je knie zoals ze laarzen tegenwoordig maken. :D Maar ik ga dus vrijdag naar Kalkar. Eens kijken of ik daar wat kan vinden. En wie weet loop ik ook nog tegen een fijne singel van 100cm aan. Die zijn ook al zo zeldzaam. Een paar leuke crossbeschermers voor ponypootjes zijn ook nog welkom.


Oh sorry, ik dacht je zoekt 'gewone' rijlaarzen. Maar ik denk dat je dan op de beurs wel goed zit hoor!

Ik heb 2 paar 'gewone' rijlaarzen en sinds kort deze erbij https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... YEEALw_wcB

Zijn lekker warm, je kan ermee rijden en ze zitten ontzettend lekker!! Misschien is dat iets voor je?

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-19 14:34

Nickolay schreef:
Saaams schreef:
Ik heb ook een kaartje gewonnen voor vrijdag. Maar ik ga niet. Pb maar bij interesse. Graag alleen als je zeker weten wil gaan.


Voor welke dag heb je een kaartje? Ik ga zaterdag en wilde vandaag de kaartjes kopen


er staat toch vrijdag? := :=

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 08:51

@safina @DewiFoto @fjordwijk @Manon_Harry Leuk, veel plezier! Laten jullie vanavond je koopjes zien? :D Vind het altijd wel leuk om te weten waarmee andere hebben geslaagd :)

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 12:23

safina schreef:
Rijjasje voor een tientje, wedstrijdshirt voor een tientje, jodphurlaarsjes, dekje, ponyteugels...

Eh...waar ging ik ook weer voor? Laarzen. Die dus niet. :D


Zo wat een koopjes!! Hahahaha jaa dat is altijd: ga je speciaal ergens voor heen, kom je met hele andere dingen thuis.. _O- :=

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Re: Paardensport beurs Niederrhein 2019 in Kalkar, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-19 11:04

Wij waren inderdaad ook verbaasd over de parkeerkaarten. Wel vond ik de beurs heel leuk! enige minpunt: ik zocht peesbeschermers en die hadden ze letterlijk NERGENS. Maar goed wel geslaagd met een dekje, flextrainers, springschoenen, frontriem en een emmer zelfgeschepte snoepjes :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker