Twenter als verzorgpaardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Whild_West
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-07-20

Twenter als verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-20 23:16

Hoi allemaal super leuk om op bokt te spreken!

Ik ben nieuw hier en lees een lange tijd (zonder account) met plezier mee op bokt.
Een aantal weken terug besloten eindelijk een account te maken. *\o/*
In een ander topic zal ik binnenkort eens wat over mezelf vertellen mochten jullie daar interesse hebben. :)

Vandaag ben ik wezen kijken bij een tweejarige merrie.
De klik met de eigenaresse en het paard was er zeker.
Het is een heel lief jong paard.
Ook is het vlakbij waar ik woon.
Allemaal positief dus.
Echter ben ik helemaal groen op het gebied van jonge paarden en ben ik benieuwd naar jullie tips en ervaringen. Ik heb de eigenaresse laten weten dat ik er nog even over na wilde denken en heb alle Bbegrip en tijd gekregen.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Life is a climb but the view is great


Whild_West
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-20 23:17

Het gaat hier dus om een verzorgpaardje (vergeet ik erbij te zetten) :')

Whild_West schreef:
Hoi allemaal super leuk om op bokt te spreken!

Ik ben nieuw hier en lees een lange tijd (zonder account) met plezier mee op bokt.
Een aantal weken terug besloten eindelijk een account te maken. *\o/*
In een ander topic zal ik binnenkort eens wat over mezelf vertellen mochten jullie daar interesse hebben. :)

Vandaag ben ik wezen kijken bij een tweejarige merrie.
De klik met de eigenaresse en het paard was er zeker.
Het is een heel lief jong paard.
Ook is het vlakbij waar ik woon.
Allemaal positief dus.
Echter ben ik helemaal groen op het gebied van jonge paarden en ben ik benieuwd naar jullie tips en ervaringen. Ik heb de eigenaresse laten weten dat ik er nog even over na wilde denken en heb alle Bbegrip en tijd gekregen.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Life is a climb but the view is great

pillow
Berichten: 7783
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Twenter als verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 23:52

Als de eigenaresse wel ervaring heeft en jij bereid bent daar iets van aan te nemen, zie ik geen probleem.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

Whild_West
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 08:23

pillow schreef:
Als de eigenaresse wel ervaring heeft en jij bereid bent daar iets van aan te nemen, zie ik geen probleem.



De eigenaresse heeft verder ook nog niet zoveel ervaring is haar eerste jonge paardje

Life is a climb but the view is great

Melewel94
Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Twenter als verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:32

Waarom niet? Als de eigenaresse er geen probleem mee heeft dat je er zelf ook nog 'groen' mee bent, en de klik is er met jullie samen lekker doen! Kan je zoveel van leren, of je nu al kennis hebt of niet. Daar zijn lesgevers voor :) iedereen moet ergens beginnen.

Ik heb nu zelf ook een Twenter lopen, en heb ook geen ervaring met jonge groene paarden. Stiekem vind ik het best leuk om echt van a tot z alles samen te leren en te ontdekken <3

Je leert ook ontzettend veel over jezelf met zo een jong ding, geweldige spiegels _O-

Every accomplishment starts with the decision to try.

Whild_West
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 09:54

Bedankt voor je leuke reactie! Ja mijn eigen onzekerheid zit me nogal in de weg denk ik hierin. Gelukkig hoefde ik niet gelijk te beslissen het klinkt in ieder geval echt heel erg leuk!


Melewel94 schreef:
Waarom niet? Als de eigenaresse er geen probleem mee heeft dat je er zelf ook nog 'groen' mee bent, en de klik is er met jullie samen lekker doen! Kan je zoveel van leren, of je nu al kennis hebt of niet. Daar zijn lesgevers voor :) iedereen moet ergens beginnen.

Ik heb nu zelf ook een Twenter lopen, en heb ook geen ervaring met jonge groene paarden. Stiekem vind ik het best leuk om echt van a tot z alles samen te leren en te ontdekken <3

Je leert ook ontzettend veel over jezelf met zo een jong ding, geweldige spiegels _O-

Life is a climb but the view is great

Absolem
Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:03

Onzeker zou ik niet zijn een Twenter ga je toch niet op rijden.

Zou gewoon lekker gaan prutsen poetsen. Beetje grondwerk (niet te lang). Gewoon genieten van de tijd die je spendeert met het beestje.
This geen hengst dus die streken en fratsen heb je al geen last van.

Gewoon doen dus.

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

Renee_S
Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Twenter als verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:12

Kan zeker super leerzaam zijn, voor jullie beide! Bij ons op stal kwam er iets meer dan 2 jaar geleden een net 1 jarige fjord bij, die ik vanaf dag 1 heb mogen trainen & opleiden. Ik ben hem nu ook zelf aan het inrijden (in overleg met de eigenaar natuurlijk, maar die rijdt zelf niet die ment alleen maar)

Ik heb wel een instructrice genomen welke grondwerk/longeer lessen met mij deed omdat het voor mij ook de eerste keer met een jong paard was. Ook onder het zadel heb ik de eerste paar keer alleen maar samen met instructrice gedaan, en les nu nog wekelijks. Wellicht is dat voor jou ook iets. Ik voelde me daardoor toch zekerder over wat ik aan het doen was en heb er echt gigantisch veel van geleerd!

Whild_West
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-07-20

Re: Twenter als verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 12:31

Bedankt voor de al jullie leuke reacties! Ze heeft inderdaad longeer lessen met dr. En ik mag 16 augustus meekijken bij haar les. En ik mag er ook lessen volgen dus heel leuk allemaal!

Life is a climb but the view is great

Melewel94
Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Twenter als verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 23:49

Heel veel plezier gewenst in ieder geval! **\O/**

En ja, soms kan je ze ook achter het behang plakken... Maar dat hoort erbij :+

Every accomplishment starts with the decision to try.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers