Paarden leasen in duiven

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marika_15
Berichten: 27
Geregistreerd: 26-07-20

Paarden leasen in duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-20 17:53

Als eerst sorry als dit hier verkeerd!

Ik heb een tijdje geleden in duiven (vlakbij arnhem) paar keer gekeken bij een leasepaard,dit was gewoon bij een boer die meerdere stallen had en ik denk rond de 15 paarden(kan ook meer of minder zijn).Ik heb daar 2 verschillende ponys uitgeprobeerd die ik dan misschien zou gaan leasen, eentje daarvan vond ik best leuk en toen hadden we een afspraak gemaakt om nog een keer te kijken om zeker te weten of ik het leuk vond en toen kwamen we aan en iemand zij dat die pony die ik leuk vond al geleasd werd door een ander.En bij die andere pony had ik gewoon geen goed gevoel dus ben ik weer verder gaan zoeken.

Ik ben dus nu naar iemand aan het zoeken die hem kent of daar ook een paard least.Het was in duiven bij een boer aan de snelweg.hoe die boer heet weet ik niet(het zou kunnen dat als ik de naam hoor het wel ken).de ponys die ik toen heb uitgeprobeerd heten romy en miri(weet niet of je het zo schrijft).Hij heeft alleen een buitenbak.Er is toen tegen mij verteld dat er ook lessen waren maar dat die gegeven werden door een man die heel streng was en dat er soms wel eens kinderen huilens van een paard af kwamen omdat hij zo streng was(het klinkt gek dat ik dit vertel maar dat is denk ik wel iets waar je het aan herkent).

Als je hem kent of als je het denkt kun je dan aub een pbtje sturen,ik heb het toen via marktplaats gevonden maar nu staat het er niet meer op.ik wil het graag weten want ik en een vriendin zijn (nog steeds) opzoek naar een leasepaard.


veranadautje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 12-02-10

Re: Paarden leasen in duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:56

Ik ken hem inderdaad(zelf nooit geweest) paarden schijnen idd aan meer mensen verleasd te worden. Volg je gevoel en ga misschien nog een x langs

boemel
Berichten: 8264
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Paarden leasen in duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:32

Ik ken het adres wel. Aardige mensen hoor. En diegene die les geeft ook. Gewoon langsgaan.

Ik kan alleen echt even niet op de naam komen.

M1+10

Marika_15
Berichten: 27
Geregistreerd: 26-07-20

Re: Paarden leasen in duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-20 20:57

Al bedankt iedereen wie gereageerd heeft!weet iemand toevallig hoever de dichtstbijzijnde bushalte is?

SimbaBeau
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:08

Ik denk dat het hier gaat om Jan Bisseling van stal Roodwilligen in Duiven.
Zover ik weet fokt hij hobbymatig wat ponys, heeft wat pensionklanten, iemand die het jonge spul zadelmak maakt en klanten die ponys/paarden leasen.

Het zijn vriendelijke mensen hoor, hij is zelf erg nuchter. Een beetje van de oude stempel.
Instructeur zou je toch zelf moeten proberen voordat je hier over kunt oordelen denk ik.
Misschien bevalt het je wel heel goed!

Ik hoop dat je wat leuks gaat vinden :D

Simba <3


Marika_15
Berichten: 27
Geregistreerd: 26-07-20

Re: Paarden leasen in duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-20 23:00

Ja dat is hem! Heel erg bedankt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers