Hoe heb jij je verzorgpony gevonden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Merexa
Berichten: 1162
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Hoe heb jij je verzorgpony gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:53

De eigenaresse van mijn eerste verzorgpaard reageerde op mijn advertentie op marktplaats. Het was een ontzettend leuk dier een dorpje verderop waar ik destijds woonde, maar de eigenaresse was echt geen fijn mens. Via iemand in het dorp ben ik bij iemand anders terecht gekomen waar ik de paarden ruim een jaar van heb verzorgd. Ik moest wel een stuk reizen en toen ik een baan kreeg kon het niet meer. Nu heb ik mijn eigen paardjes aan huis en ik heb wel eens een briefje in de deur gehad van een meisje van 11 die ze wel wilde verzorgen en rijden met een telefoonnummer. Echter heb ik daar niet op gereageerd en zou ik het zelf ook niet zo aanpakken.

Wie goed doet, goed ontmoet.


_Sammyy
Berichten: 13
Geregistreerd: 06-01-19

Re: Hoe heb jij je verzorgpony gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:57

Mijn eerste verzorgshetjes heb ik gevonden via mijn vriendin. Zij wilde heel graag een verzorgpony en is toen bij elk huis in de buurt van ons dorp aan gaan bellen en heeft ze gevraagd of wij de pony's mochten verzorgen. Het is uiteindelijk gelukt bij een paar hele leuke shetlanders die we uiteindelijk verzorgden<3
Via internet nooit geprobeerd...

Inside every grey horse is a brown one wanting to come out...

Jackor
Berichten: 9
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:13

Ik had mijn eerste verzorgpony met een grote omweg gevonden. Ik had een kennis van vrienden gevraagd of ik haar paard kon verzorgen, maar dat kon niet omdat dat een hengst was en ik toen redelijk jong was. Zij had het wel doorverteld aan een vriendin, die het weer doorvertelde, en toen nog een persoon ertussen, die het weer vertelde aan de eigenares van die pony. Heb haar toen 1/1.5 jaar verzorgd en gereden en ben uiteindelijk gestopt. Heb later nog een paard bijgereden die bij een vriendin aan huis stond. Daar ben ik weer gestopt omdat ik verhuisde en te ver weg ging wonen.

Per ardua ad astra - Through adversity to the stars

Pindabear
Berichten: 377
Geregistreerd: 15-11-19

Re: Hoe heb jij je verzorgpony gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 19:59

Ik ben nog maar net op bokt dus ik weet niet of dit al onder een oud topic valt :D mijn eerste verzorgponytjes heb ik (samen met m’n zus en een vriendin) toen gevonden tijdens het fietsen en overal aanbellen als we pony’s zagen staan.

En m’n huidige bijrijdpaard heb ik gevonden toen ik met m’n zus mee was naar haar bijrijdpaard. Die stond op een pensioenstal ..En toen zag ik haar en was op slag verliefd <3 Ik mocht toen van de eigenaresse wel een keer komen rijden en ben toen blijven plakken :D dat is inmiddels alweer 13 jaar geleden

Don’t forget to love yourself ❤️


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers