lesgeven met verzorgpaard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
nine1987
Berichten: 8313
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: lesgeven met verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:52

Ik denk überhaupt niet dat TS nog op dit topic gaat reageren.. :')

<3 Sneakers <3


Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:59

Als ze verstandig is doet ze dat ook niet anders heeft ze straks nog 9 pagina's erbij gekregen om te lezen... :')

SstterreeX
Berichten: 61
Geregistreerd: 11-05-19

Re: lesgeven met verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:40

TS is 14 en onverstandig. Is wel te merken aan haar reactie. Maar inderdaad. We kunnen nog tientallen pagina`s doorgaan. Ze is koppig en denkt alle ervaring te hebben. Oke TS. Maar kom niet op dit topic terug als jij straks met een gewond kind zit

Mars
Berichten: 33222
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: lesgeven met verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:59

Zoals ik al zei, tieners zíjn nu eenmaal eigenwijs en onverstandig (al roepen ze zelf vaak heul hard dat ze veeeeel volwassener zijn dan hun leeftijdgenoten). Dat zit nu eenmaal in t feit dat bepaalde hersengebieden nog niet volgroeid zijn. Klagen over eigenwijze tieners is hetzelfde als klagen over een paard dat gras eet, dat doen ze nu eenmaal :P

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

maralyn
Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:02

Mars schreef:
Zoals ik al zei, tieners zíjn nu eenmaal eigenwijs en onverstandig (al roepen ze zelf vaak heul hard dat ze veeeeel volwassener zijn dan hun leeftijdgenoten). Dat zit nu eenmaal in t feit dat bepaalde hersengebieden nog niet volgroeid zijn. Klagen over eigenwijze tieners is hetzelfde als klagen over een paard dat gras eet, dat doen ze nu eenmaal :P


*\o/*

Mars, jij bent echt tof.
En het is zo.

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:14

Elvirawortel schreef:
Die kwpner is ook niet van haar...


Ohh die las ik dan verkeerd :Y)

Thestral
Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:02

SstterreeX schreef:
TS is 14 en onverstandig. Is wel te merken aan haar reactie. Maar inderdaad. We kunnen nog tientallen pagina`s doorgaan. Ze is koppig en denkt alle ervaring te hebben. Oke TS. Maar kom niet op dit topic terug als jij straks met een gewond kind zit



dit dus. Maargoed, ik snap dan ook echt niet waarom ze dit topic geopend heeft als ze het toch al van plan is en alle advies in de wind slaat. Dan had ze net zo goed geen topic kunnen openen :')

Anoniem

Re: lesgeven met verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:28

Ze opende het topic ook niet omdat ze een discussie wilde aangaan over of ze het wel of niet moest doen, maar meer omdat ze typs wilde over het lesgeven van kinderen. Zoals hoe kinderen het beste leren en je t beste kunt uitleggen denk ik. Ze snapt blijkbaar niet dat je dat niet van een topic leert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:30

xxwienekexx schreef:
Elvirawortel schreef:
Die kwpner is ook niet van haar...


Ohh die las ik dan verkeerd :Y)


Nee dat heb je goed gelezen want zo zet ze het ook neer. Ze denkt zoals elke penny dat alle paarden binnen een straal van 15 km van haar zijn :')


genja
Berichten: 3937
Geregistreerd: 12-12-07

Re: lesgeven met verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 21:29

En als ze het doorzet en de pech
Heeft dat er wel iets goed mis gaaf kan dit topic ook nog tegen haar gebruikt worden.....want ik ben jong en ik heb niet Over de gevolgen nagedacht geldt dan niet meer.
Alles op internet is terug te vinden dus dit ook en dan krijg je bent genoeg gewaarschuwd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 0 bezoekers