Eindelijk 1tje gevonden maar is het wel waard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Eindelijk 1tje gevonden maar is het wel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:18

Hey, ja weer een bericht van mij :P nu met wat meer goed nieuws of nou ja wat je goed kan noemen
ik heb eindelijk een vp gevonden maar het duurt 1 uur lang fietsen en ik twijfel een beetje want het is een shetlander en je kan alleen mennen en wandelen etc en ze hebben geen goede bak alleen een weiland, dus wat is handiger volgens jullie de vp nemen of wachten tot een dichterbij?

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Eindelijk 1tje gevonden maar is het wel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:44

Een uur fietsen is erg lang hoor. Dat is misschien de eerste paar keer leuk maar daarna niet meer. Dan ben je 2 uur per dag kwijt aan alleen op en neer fietsen.

Als ik jou was zou ik wachten en verder kijken voor een verzorgpony of paard welke iets dichterbij staat zodat je met plezier er naar toe blijft gaan :)

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:44

Je moet er goed aan denken dat je straks door weer en wind moet fietsen.

Aan je bericht proef ik dat je er zelf niet helemaal 100% achter staat.

De keus kunnen wij natuurlijk niet voor jou maken, dat moet je zelf doen.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:48

Het hangt er vanaf wat je er zelf mee wil.
Wat zoek je precies in een verzorgpony?
Het is ook leuk om de verzorging te doen.
Ik vind mennen geweldig!
Maar als je echt graag wil rijden kun je ook verder zoeken.
Uur fietsen is wel ver.

Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Eindelijk 1tje gevonden maar is het wel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:49

Een uur fietsen? En als het straks weer vroeg donker is?

Dat is niet lang vol te houden. Zoek iets dichter in de buurt.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:00

Even gespiekt hoe oud je bent maar ik denk dat je dit niet gaat volhouden. Nu komt de zomer er aan maar als het straks weer vroeger donker wordt ben jij aan dat pony'tje gehecht en dan is het geen doen meer.

Eerlijk: ik zou als mama mijn kind ook niet een uur, deels in het donker, willen laten fietsen.

Het is jammer van de afstand maar ik denk dat het voor jou, eigenaar en pony beter is er niet aan te beginnen.
Heb ook weleens een potentiƫle verzorgster gehad die 5 km. al te ver vond. Daar stond ik wel raar van te kijken maar het is graag of niet. De daaropvolgende kwam twee keer en daarna niet meer. Ik begin er maar gewoon niet meer aan.

Als je straks wel een verzorgpony hebt, hou je dan goed aan de afspraken. Dat is een stuk gemakkelijker als de afstand te doen is.

Succes met zoeken!

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Eindelijk 1tje gevonden maar is het wel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:05

Phoe om zo jong al zo een afstand te moeten gaan doen naar een verzorgshetje in je eentje, best een risico ook direct. Weet natuurlijk niet hoe graag je wil gaan maar zouden ze je niet soms kunnen brengen gewoon? Anders toch maar wachten tot eentje dichterbij passeert al is het soms niet simpel.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:19

Ik vind een uur ook best wel lang. Helemaal als je misschien ook nog zit met bijvoorbeeld huiswerk, vriendinnen, etc.? Dan kan het misschien wel moeilijk worden om qua tijd alles goed in te delen. Ook in de winter, als het vroeg donker wordt, is het niet fijn om in je eentje zo'n afstand te moeten fietsen.

Ondanks dat het natuurlijk super leuk is dat je een verzorgpony hebt gevonden, zou ik zelf toch een verzorgpony dichterbij zoeken :) Dat scheelt een hoop qua tijd en zo blijf je er met meer plezier naartoe gaan denk ik.