Veilig of niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Veilig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:24

Hoi, na eindeloos zoeken heb ik misschien een verzorgpony maar diegene zei gewoon dat ik moest komen? Ik weet niks over hem/haar maar die pony lijkt me zo leuk dus wat moet ik doen?

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Veilig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:25

Een volwassene meenemen :j

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:26

Je ouders meenemen, het is logisch dat als je een verzorgpony wil je ook moet langskomen he :+

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:27

Hoe oud ben je? Ik zou gewoon iemand meenemen en eerst even vragen of je wat info over het paard mag hebben. Zeg dat je dat graag wilt weten zodat je weet of het is wat je zoekt en je elkaar niet teleur wilt stellen als je niks voor elkaar kan betekenen :)

Daisyyxx
Berichten: 108
Geregistreerd: 25-01-16

Re: Veilig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:24

Hoe oud ben je? Eventueel een volwassene meenemen (ouders?).
Ik zou ook even alsnog meer informatie vragen over het paard en de locatie. Dat is gewoon interesse en niet raar :). Misschien dat het bijvoorbeeld wel een heel sensibel paard is waarbij je bij voorbaat al weet dat het niet werkt. Dat kan je altijd nog afzeggen.

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:04

Als je minderjarig bent zou ik sowieso een volwassene meenemen. Dit kunnen je ouders zijn, maar ook bijvoorbeeld een oom of tante. Ik weet uit ervaring dat de eigenaar van het paard het meestal fijner vind om ook gelijk met de ouders kennis te maken.